Geen geluid mpg bestanden na windows update mei 2018

Reacties

Bol schreef op 07.06.2018 om 14:06 uur

Als het goed is, moet de versie VDL 2015 plus ook "Bij mijn producten" ergens staan!! Je dan alsnog de downloadversie downloaden. Noteer ook het serienummer die daar staat.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

guitarman schreef op 07.06.2018 om 14:11 uur

Toen ik ging kijken bij "mijn producten" vroeg ik mij inderdaad af of het wellicht een optie en mogelijk zou zijn de download versie te downloaden. Ik ga ermee aan de slag Rob en hou je in ieder geval op de hoogte!

Bol schreef op 07.06.2018 om 14:11 uur

Nog even dit. Voordat je de VDL 2015 plus downloadversie ga installeren, moet je wel eerst alle eerdere installaties van VDL 2015 de-installeren. Doe je dat niet, dan kan er nog meer problemen ontstaan.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

guitarman schreef op 07.06.2018 om 15:21 uur

Hoi Rob, heb zojuist de VDL 2015 Plus gedownload en aangepast zoals jij had verteld en YES na anderhalve week "ploeteren" kan ik weer lekker aan de slag!!! Ik heb alleen nog 1 vraagje: zoals eerder vermeldt heb ik de laatste Windows Update van mijn laptop verwijderd. Ik weet niet of dit wellicht de oorzaak was, maar denk je dat ik deze Update er weer gewoon op kan zetten?

mi-bo schreef op 07.06.2018 om 16:38 uur

Guitarman,

een goed bericht om te lezen, dat de advies die ik gegeven had terecht was op 06.06.2018 om 11:24 uur.

Persoonlijk niet de Windows update (1803 ) installeren,

veel montage plezier met Uw mooie hobby.

Groeten

Michael

Bol schreef op 07.06.2018 om 16:58 uur

Guitarman,

Fijn om te lezen, dat VDL 2015 plus het weer doet.

Het advies van Mi-Bo om terug te gaan naar de vorige versie Windows was niet nodig. Je ontkomt er tenslotte niet aan om te updaten naar Windows 10 versie 1803. Het was niet nodig om VDL 2015 standaard aan te schaffen. Het lijk mij verstandig om u via persoonlijke berichten verder te helpen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.06.2018, 16:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

guitarman schreef op 09.06.2018 om 17:35 uur

Hallo Rob, heb vandaag Windows 10 update 1803 toch maar weer geinstalleerd want daar ontkom je inderdaad niet aan. Het geluid van VDL 2015 plus werkt nu weer helemaal perfect. Hartelijk dank voor al je tips (VDL actualiseren/aanvullend programma installeren en gratis download uitvoeren). Ik heb dit allemaal gedaan en kan mij nu weer helemaal met een gerust hart focussen op mijn filmpjes.Nogmaals dank voor je uitstekende hulp en mochten zich weer problemen voordoen of mocht ik nog vragen hebben dan zal ik je zeker weten te vinden. Nog een fijn weekend toegewenst. Guitarman

Bol schreef op 09.06.2018 om 23:04 uur

Hallo Guitarman,

Eind goed, al goed. Veel succes met het samenstellen van je filmprojecten met geluid.

Ook een heel fijn weekend toegewenst,

Rob

PC -1-

PC -2-

sylvain.vos schreef op 16.06.2018 om 21:02 uur

Hartelijk dank Bol,

Had hetzelfde probleem met mijn VDL 2017, heb twee dagen liggen tijd verliezen met van alles en nog wat uit te proberen. Na het lezen van uw raad, voor 2017 moet men video als mpeg video kiezen, probleem opgelost

Sylvain

Bol schreef op 16.06.2018 om 21:45 uur

Hallo Sylvain,

Fijn om te lezen, dat u weer verder kunt met het samenstellen van uw projecten.

Er zijn verschillende manieren om dit audio probleem op te lossen, dit hangt af welk Magix Video Deluxe versie er geinstalleerd is. Let op!! Het moeten wel de plus of de premium versies zijn, want bij een standaard versie gaat dit niet.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.06.2018, 22:58, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-