nee als ik het download vanaf harde schijf dan heb ik ook geen geluid. Ik heb het nog niet verder op een externe drager gezet maar tijdens het monteren wil je ook het geluid kunnen aanpassen
U heeft het niet rechtstreeks vanaf de mobiele via Usb aansluiting op de tijdlijn gezet, dit doe ik namelijk zelf altijd, zonder problemen, Samsung ,Huwai, Iphone, Sony(niet versie 12/13 i.v..m 10 Bits geluid)
Dan zou een optie kunnen:
zijn het om te zetten via handbrake.fr ( gratis programma)
Hebt u VDL 2018 kortgeleden opnieuw geïnstalleerd, mist uw twee essentiële audio bestanden.
Te weten:
mx_dec_dd_audio_sse_x64.dll
mx_enc_dd_audio_x64.dll
Magix Duitsland hebt na het update in oktober 2020 van VDL2021 en Pro X12 het volgende gedaan:
verwijderd: "Uitgebreid audiopakket"
verwijderd: AC-3 import/export op Windows 7 en 5.1 Surround export op Windows 8/10)
verwijderd: Importeren/exporteren van bestanden via "MAGIX Intermediate codec"
Als u Video Deluxe 2018 opnieuw hebt geïnstalleerd, kunt u het uitgebreid audiopakket helaas niet meer downloaden en installeren vanaf de server van Magix.
Als u mij via een persoonlijk bericht een email-adres geeft, dan zal ik u deze bestandjes via WeTransfer toe mailen.
Voor zover ik het mij kan herinneren, heb ik u in maart 2020 ook al eens geholpen met uw audio probleem, maar toen was de oplossing net iets anders. U kon toen nog de audio uitbreidingspakket via een andere omweg zelf downloaden. Maar na oktober 2020 kon dat jammer genoeg niet meer. Maar goed ik verneem wel of het nu ook weer ik gelukt met de door mij doorgemailde audiobestanden.