Geen geluid

adnil95 schreef op 18.09.2011 om 22:27 uur

Op een of andere manier is het originele geluid van mijn film verdwenen. Op een dag wilde ik verder gaan met het bewerken van mijn film en opeens was het geluid weg!
Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar het is niet gelukt om het terug te krijgen, ook het op nieuw beginnen van de film (dus een nieuw project aanmaken) heeft niet geholpen.
Wie kan mij hiermee helpen, ik weet echt niet hoe ik dit kan fixen!!

 


 

Reacties

lucky_me schreef op 19.09.2011 om 04:54 uur

Dag Adnil

ik vind het een beetje vreemd dat je zegt dat je geluid niet terugkomt wanneer je opnieuw begint met je project want Magix verandert niets aan de bronbestanden. Ook gezien het feit dat je aangeeft dat je in je eerste project oorspronkelijk geluid had en het plotseling verdwenen was is raar. Je hebt toch niet per ongeluk op mute gedrukt bij je geluidspoor of op solo bij een ander?  Werkt je geluid nog wanneer je je bestand afspeelt met windows mediaplayer? anders is er misschien iets fout met je geluidskaart.

Luc

FransS schreef op 19.09.2011 om 15:07 uur

Hoi Adnil,

Wat jij nu hebt daar had ik ook last van en heb het volgende gedaan,start gewoon je project en vervang de fragmenten nog een keer onder het fragment zonder geluid,delete dan dat zonder geluid en plaats het fragment weer op zijn plaats als je dit doet met alle fragmenten zonder geluid dan zal je bij de volgende keer het geluid er wel weer staan ,alleen wanneer je dan weer verder gaat zal dat geluid weer weg zijn van de later geplaatste take's.

Het is wat omslachtig maar het werkt wel.

Hoe dat komt ben ik zelf nog niet achter en heb daar nooit geen antwoord op gekregen of gevonden.


 

Su6 Frans S.c