geen correscte weergave bij het opstarten van video deluxe premium

rietbaars schreef op 05.03.2020 om 14:59 uur

Ik werk voor het bewerken van mijn video met Magix video de luxe premium uit 2017. Nu krijg ik sinds kort bij het opstarten van het programma steeds de melding: het programma kan niet correct worden weergegeven. vergroot de beeldschermresolutie of verminder de zoom van de weergave. Ik werk op een Toshiba laptop en de resolutie van het beeldscherm staat al op de hoogste stand 1600x900. Hoe moet ik de zoom van de weergave verminderen. Mijn laptop draait op windows10. De beelden die ik op de eerste tijdlijn zie bij het binnenhalen van mijn videobeelden zijn ook veel kleiner dan voorheen. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Reacties

mi-bo schreef op 05.03.2020 om 15:04 uur

@rietbaars

Beste Rietbaars.

Heeft U al gekeken wat het resultaat is als U F9 intoetst.

En aan de rechterzijde kunt U met + & - alles groter en kleiner maken

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

rietbaars schreef op 05.03.2020 om 15:24 uur

Beste Michael. met de F9 toets gebeurd er niets. Waar bedoel je met aan de rechter zijde?

mi-bo schreef op 05.03.2020 om 15:35 uur

@rietbaars

Beste Rietbaars,

heeft u al gekeken om dit beter te zettenresolutie, mijn laptop staat op 1920:1080

en wat ik aan de rechterzijde bedoelde is dit

Sc6

Michael

rietbaars schreef op 05.03.2020 om 15:41 uur

Ik zie onderaan in het programma inderdaad een schuigbalk met plus en min maar ook daar zie ik geen verandering mee

mi-bo schreef op 05.03.2020 om 15:55 uur

@rietbaars

Beste Rietbaars,

dit was mijn bedoeling een kleine compilatie

Sc6

Michael

rietbaars schreef op 05.03.2020 om 15:58 uur

Mijn hoogste beeldscherm resolutie is 1600x900 en daar heeft hij de laatste jaren goed op gewerkt. Ik heb laatst het programma opnieuw geinstalleerd en daarna gaf hij dit probleem aan. De schuif van plus en min die je op de foto laat zien is er bij mij niet wel onderaan zo'n balk maar die werkt niet

rietbaars schreef op 05.03.2020 om 16:07 uur

De laatste foto die je stuurde heb ik wel en werkt ook maar als ik in Storybord modus de afbeeldingen zie zijn ze nu zo klein dat ik de letters erin niet kan lezen dus bv hoe lang de clip is en dat voorheen veel duidelijker leesbaar omdat de clip groter van formaat was

mi-bo schreef op 05.03.2020 om 16:08 uur

@rietbaars

Beste Rietbaars,

Dat is vreemd kan zijn dat de verhouding niet goed is,

dit is een link geschreven door MAGIX Support.

https://www.magix.info/nl/support/artikel/problemen-bij-het-weergeven-van-het-beeld-van-video-s--145/

en anders op preview scherm met rechts klikken en hier kunt U ook instellingen doen.

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 05.03.2020 om 16:16 uur

@rietbaars

Beste Rietbaars,

Als ik het goed begrijpt werkt U via Storyboard modus, dan kunt U net onder preview scherm met de muis gaan staan dan veranderd dit in een schuif en kunt U naar boven schuiven en worden de plaatjes groter.

Sc6

Michael

Wijziging aangebracht ivm meer info PNG

rietbaars schreef op 05.03.2020 om 16:25 uur

sorry maar ik zie nu niet wat je bedoelt

mi-bo schreef op 05.03.2020 om 16:30 uur

@rietbaars

Beste Rietbaars,

U schrijft " maar als ik in Storybord modus de afbeeldingen zie zijn ze nu zo klein dat ik de letters erin niet kan lezen"

daar heb ik deze PNG voor gemaakt

Als U de muis cursor tussen de rode pijltjes zet kan deze naar boven( groter ) en naar beneden ( kleiner ) worden gemaakt

Sc6

Michael

rietbaars schreef op 05.03.2020 om 16:32 uur

Ja gevonden dat werkt hartstikke bedankt maar het blijft gek dat dat het programma ineens niet meer correct weergeeft

rietbaars schreef op 05.03.2020 om 16:39 uur

Ik zie nu de clips weer goed in het storybord

mi-bo schreef op 05.03.2020 om 16:40 uur

@rietbaars

Beste Rietbaars,

Fijn te lezen dat het werkt,

Ja er is nog een mogelijkheid, bestand, instellingen, instellingen terugzetten naar standaard waarden.

Dan wordt alles terug gezet naar zoals het voor de eerste keer alles is geïnstalleerd, wel daarna via hulp online actualiseren, en via hulp extra inhoud installeren.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

rietbaars schreef op 05.03.2020 om 16:46 uur

Heb ik ook al gedaan maar dat blijft hetzelfde. Maar ik kan nu weer vooruit o[p deze manier. jij in ieder geval hartstikke bedankt voor je snelle reactie en hulp Ik ben er blij mee

mi-bo schreef op 05.03.2020 om 16:53 uur

Beste Rietbaars.

Dit is een positief bericht.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael