Dan heb ik toch de standaard, premium staat er bij mij niet op, standaard staat er ook niet op. Jammer dat door een update van microsoft het programma niet meer werkt. Wat is nu de oplossing?
Toch nog even iets uitsluiten, er staat helemaal niets achter Video Deluxe 2014? Dus ook geen Plus?
Groet,
Rob
Aanvulling: 17-10-2018 15:30uur
Als je de Plus of de Premium versie hebt, zie dan dit filmpje eens.
Als u de standaardversie hebt, dan zou u kunnen proberen om de filmfragmenten te converteren naar MP4 files met HandBrake. Dit programma is te downloaden vanaf https://handbrake.fr/
Het lijkt mij niet meer dan logisch, dat Magix VDL 2014 standaard / plus / premium niet meer ondersteund. Uw VDL 2014 is reeds 5 jaar oud en nog 32bits.
Dat VDL 2014 geluidsproblemen heeft, is niet te wijten aan een programmafout bij Magix, maar die ligt bij Microsoft. Zij hebben bij het updaten naar Windows 10 versie 1803 iets aan een codec gewijzigd, zodat in VDL 2014 het geluid opeens niet meer werkt
Volgens mij, kunt u gebruik van de update, zodat u minder betaald en up-to-date bent voor in de toekomst.
Je vraagstelling is: "Na de update van Windows 10 geen geluid meer na importeren". Heb je geüpdatet van versie 1803 naar 1809? Als dat zo is, dan zou het kunnen zijn dat het onderstaand schrijven voor jou van belang kan zijn.
Vandaag kreeg een mailtje van Computer Totaal, waar in wordt gemeld, dat er in Windows 10 versie 1809 weer nieuwe problemen zijn gemeld rond de laatste Windows update.