FTP-fout bij uploaden van website

Jommeke schreef op 28.12.2019 om 22:18 uur

Goedendag,

bij het uploaden van mijn website, met "Web Designer 11 Premium", krijg ik telkens een fout bij een volledige upload: "FTP-fout: Transferred a partial file"

Upload ik dan alleen de gewijzigde bestanden dan krijg ik de foutmelding: "FTP-fout: Remote file not found"

Voorheen kon ik dit oplossen door via FileZilla de volledige website manueel te verwijderen en dan kon ik deze weer uploaden... nu werkt dit niet meer, kan deze wel verwijderen, maar blijf deze fout krijgen?

Kan iemand mij helpen? Want dit is wel erg vervelend! :-(

Reacties

mi-bo schreef op 29.12.2019 om 00:20 uur

@Jommeke

Beste Jommeke.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Daar ik nooit met FileZilla heb gewerkt kan ik U helaas geen goed antwoord geven.

Hoop dat U wel een reactie van freaken krijgt.

Ik wens U een fijne jaarwisseling en een bruisend 2020.

Met vriendelijke groet,

Michael

BeRo schreef op 29.12.2019 om 16:06 uur

[...] telkens een fout bij een volledige upload: "FTP-fout: Transferred a partial file" [...]

Dit gebeurt waarschijnlijk omdat een bestand beschadigd is.

[...] Upload ik dan alleen de gewijzigde bestanden dan krijg ik de foutmelding: "FTP-fout: Remote file not found" [...]

Dit is normaal als je eerder alle bestanden op de webserver hebt verwijderd met behulp van FileZilla. 😎

Oplossingsvoorstel:
Exporteer eerst de volledige site lokaal (naar jouw harde schijf) en upload vervolgens alle bestanden naar de webserver met behulp van FileZilla.

Als de site goed werkt, kan je proberen de bestanden opnieuw te uploaden met behulp van de Web Designer.

Veel succes. 👍

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

Jommeke schreef op 30.12.2019 om 00:35 uur

Bedankt voor uw antwoord... maar heb al geprobeerd deze lokaal te exporteren (werkt goed) maar als ik hem dan, via FilleZilla, wil uploaden wil hij de laatste 10 bestanden (index-map) niet uploaden?!?! Volgens mij ligt dit toch aan de server (Belgacom.net... nu Proximus)... via een andere werkt alles perfect!?!? Heb hen een mail gestuurd... hoop dat ze antwoorden?! 😡

BeRo schreef op 30.12.2019 om 00:48 uur

[...] Volgens mij ligt dit toch aan de server (Belgacom.net... nu Proximus) [...]

Dat is misschien mogelijk.

Maar in ieder geval zal de oorzaak in de bestanden worden gevonden.
Controleer of de bestandsnamen bijvoorbeeld speciale tekens bevatten. Dit kunnen spaties, punten of andere tekens zijn die niet tot de ASCII-tekenset behoren.
Het is ook denkbaar dat individuele bestanden te groot zijn enz.

Graag veel succes

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

Bert-Coenraad schreef op 12.05.2021 om 21:13 uur

Kan website niet meer uploaden. Geeft aan Fout van Webdesigner Premium. FTP-fout; failed initialization.

Bol schreef op 12.05.2021 om 23:41 uur

@Bert-Coenraad

Hallo Bert,

U hebt op 3 mei 2021 deze vraag al gesteld op het forum. zie: [klik hier]. @BeRo hebt u het advies gegeven om contact op te nemen met Magix Support. [klik hier]. Heb u dit ook gedaan?

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 12.05.2021, 23:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-