foutmeldingen proDAD adorage, werkt niet!

zupakat schreef op 11.08.2010 om 08:09 uur

Ik heb vorige week video deluxe 16 premium gekocht, juist vanwege het extra effectenpakket. Installeren lukt wel, maar openen niet, ik krijg:cannot open file, winerror =5 permission denied. Als ik dat wegklik start er wel  iets van prodad , een schermpje waarin 2 videos worden gemengd , maar ik kan daar niks mee doen en op geen enkel knopje drukken, na een tijdje geeft hij aan dat het programma niet meer goed werkt en naar een oplossing wordt gezocht (die niet gevonden kan worden). Ik heb al 20 keer opnieuw geinstalleerd, ook eerst verwijderd etc. Wat te doen?

Reacties

mi-bo schreef op 11.08.2010 om 13:09 uur

Beste,

het adorage pakket werkt wel, maar u kunt er helaas niet mee omgaan, stuur een mail naar en wij helpen u verder.

gr

mi-bo

zupakat schreef op 11.08.2010 om 19:29 uur

ik zal proberen mij  niet te storen aan deze laatdunkende reactie.....

 

leg mij nu dan maar eens uit hoe het dan komt dat ik met adorage blijkbaar niet kan omgaan?

Ik heb in mijn leven al heel wat programmas gekocht en geinstalleerd, zelden ervaar ik een klein probleem, dat ik altijd weet op te lossen. Maar adorage is blijkbaar een ander verhaal.

 

Ik heb uiteraard precies de beschrijvingen gevolgd die ik op de cd, bij help, en hier heb gelezen.

waar zit de fout dan?

 

Voormalige gebruiker schreef op 13.08.2010 om 17:05 uur

Ook ik ben een voorstander van het geven van bruikbare antwoorden en suggesties.

Als een probleem wordt opgelost via een mail naar Magix ( of een Magix-crack) pleit ik ervoor de oplossing
in het forum te publiceren. Daar leren we allemaal van!