foutmeldingen na het laden van een video

wilfrida schreef op 27.01.2017 om 14:06 uur

Als ik mijn gemaakte video opstart, en geladen heb, krijg ik een foutmelding, die ik na 8 x wegklikken, wegkrijg.

dan start de video wel op.

de foto die ik van het scherm gemaakt heb, is klein.

dus even overgetypt: c:prpgr, data\magixfotostorydeluxe\DVD\layout\Default\NoBoederDefault_root.bmp niet openen

Dank voor de reaktie(s)!

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 27.01.2017 om 15:30 uur

Hallo Wilfrida,

Als je 2x klik op je fotoscherm, dan wordt deze vergroot weergeven.

Nu het antwoord op je vraag.

Het bestand NoBorderDefault_root.bmp wordt gebruikt als je op branden klikt. Ik heb het vermoeden dat het bestand NoBorderDefault_root.bmp verwijderd of beschadigd is.

zie: C:\ProgramData\MAGIX\Fotostory 2015 Deluxe\DVD\Layout\default

Als je nog een andere programma's van Magix op je PC hebt staan, dan zou je NoBorderDefault_root.bmp vanuit deze mappen kunnen kopieren naar C:\ProgramData\MAGIX\Fotostory 2015 Deluxe\DVD\Layout\default

Wanneer dit niet lukt dan moet je Fotostory 2015 herstellen of her  installeren

Succes,

Rob

wilfrida schreef op 31.01.2017 om 14:41 uur

Rob, ik heb geprobeerd dit in c op te roepen door over te tikken wat jij schreef, maar dat lukte al niet. maar verder zag ik dat de 2e melding die ik aanklikte, toch een iets andere melding geeft. (audio)

ik denk dat deze oplossing zowiezo voor mij te hooggegrepen is.....

dus dan maar herstellen of herinstalleren

Heb je tips in welke volgorde ik dat moet doen en blijft de video bestaan?

dank je voor de goede hulp,

wilfrida

Voormalige gebruiker schreef op 01.02.2017 om 22:11 uur

Hallo Wilfrida,

De map "ProgramData" is een verborgen map. Onder Windows 10 kan je deze zichtbaar maken door een vinkje te zetten bij "verborgen Items".

Ik vermoed ook dat er meer aan de hand is, daarom kan je om te beginnen eerst proberen het programma te herstellen en als dat niet het gewenste resultaat heeft, om dan het programma te deinstalleren en dan weer te installeren.

Ik weet niet of je de DVD of Download versie heeft. 

Bij een DVD versie doe je het zo:

1. leg de DVD in de lade
  2. klik op installeren en kies dan voor herstellen.

Bij de downloadversie doe je het zo:

1. Ga naar: C:\gebruikers\naam gebruiker\Documenten\MAGIX Downloads\InstallationsmanagerFotostory_2015_Deluxe_nl-NL---------.exe
  2. Start dit programma op en kies voor Herstellen. (zie mij voorbeeld van Fotostory 2016). Ik heb geen fotostory 2015 op mijn PC staan

Succes,

Rob

wilfrida schreef op 14.02.2017 om 11:42 uur

Hartelijk bedankt, Rob.

Ik heb de dvd en het herstellen lukte meteen!!

Voormalige gebruiker schreef op 14.02.2017 om 12:33 uur

Graag gedaan... Rob