Reacties

Bol schreef op 13.12.2019 om 19:06 uur

Hallo Marten, verwijderd of verplaatst eens de map D:\program files\magix\videodeluxe\2018\_user\2019-12-1xxxxx Start VDL 2019 weer op. Gr. Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marten-hager schreef op 13.12.2019 om 19:55 uur

Helaas de geboden reactie biedt geen oplossing. Heb de hele map zoals aangegeven verplaatst naar een andere partitie.

Hieronder heb ik kopie van de map waarin alle downloads zijn opgenomen. Kun je aangeven welke bestanden ik nodig ben voor de installatie

Heb eerst videodeluxe2018plus_dlm.exe geïnstalleerd, daarna VDX2018_Plus_Update_17.0.2.166.exe en daarna videodeluxeplus2019_dlm.exe. Heb vandaag 4x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Bol schreef op 13.12.2019 om 20:07 uur

Hallo Marten,

Verwijdert VDL 2018 geheel van je harde schijven en installeert alleen VDL 2019. VDL2019 is een geheel nieuw pakket. Vergeet niet te actualiseren en via hulp / de gratis programma te installeren.

Succes,

Rob

Ps: je download map niet verwijderen.

Laatst gewijzigd door Bol op 13.12.2019, 20:10, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marten-hager schreef op 14.12.2019 om 12:52 uur

Hallo Rob

Ook deze gegeven optie biedt helaas geen oplossing. Heb weer een aantal bestandjes bijgevoegd ook het crashlog. Hopelijk kun je daar wat meer mee. Blijft dus telkens die foutmelding krijgen. Ik heb geen actueel filmbestand in bewerking.

Hopelijk kun je me verder helpen

marten-hager schreef op 15.12.2019 om 13:54 uur

Rob

Het ziet er nu naar uit dat ik het heb opgelost. Het probleem zat hem in de nog niet geïnstalleerde NewBlue filters. Het programma werkt weer zoals gebruikelijk ook kan ik de fragmenten op het storyboard nu weer verplaatsen, dat was echter een kwestie om de muisknop 1 a 2 seconden ingedrukt te houden waarna de fragmenten verplaatst kunnen worden. Ik heb nog een andere vraag, ik kan bij de programma instellingen niets wijzigen, continue komt het dan met een melding o.a. wil ik de standaard fotoduur wijzigen naar 4 seconden: zie schermprint. Heb je hier nog een oplossing voor. Voor eerst hartelijk dank voor de voorgaande inspanning en het meedenken.

mi-bo schreef op 15.12.2019 om 14:41 uur

@marten-hager

Beste Marten.

Goed te lezen dat U zelf het probleem heeft kunnen vinden/oplossen en dit op het Forum heeft gezet.(Dank hiervoor ).

Als U tijden van foto wilt veranderen dient de foto wel te worden geactiveerd (nu is 4 seconden wel erg weinig als er voor en achter een overgang staat).

Maar dit kan U zelf bekijken.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 15.12.2019 om 14:41 uur

Hallo Marten,

Het doet mij deugd om te lezen, dat je VDL 2019 heb kunnen opstarten zonder foutmeldingen. Waarom u de foutmelding krijgt: "Het aangegeven bestand bestaat niet. Corrigeer aub uw invoer." kan ik u niet zeggen. Het kan zijn dat het videodeluxe.ini bestand corrupt is. Verwijder het videodeluxe.in bestand eens. Wanneer u VDL weer opstart wordt deze weer automatisch aangemaakt. Let op. Alle persoonlijke instellingen worden gereset, zo ook het Mainconcept.

Het verwijderen doet u zo:

Het kan zijn dat u de map Videodeluxe25_plus is i.p.v. Videodeluxe26_premium

Succes

Rob

PS: De standaardduur van een foto kunt u altijd, zonder dat er ook maar een foto is geactiveerd op de seconden zetten die u wenst.

Laatst gewijzigd door Bol op 15.12.2019, 14:52, in totaal 3 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 15.12.2019 om 15:16 uur

@marten-hager

Beste Marten.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Nooit geweten dat foto's ook corrupt kunnen raken.

Wat hierboven staat omschreven?

En vet gedrukte letters is teken van onmacht

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijziging aan gebracht i.v.m. meer informatie.

Bol schreef op 15.12.2019 om 15:31 uur

@mi-bo,

Wie hebt het hier over corrupte foto's? Ik niet. Dat ik iets in het vet zet is om ergens de nadruk op te leggen. Hierbij wil het laten, ik ga met u niet verder in discussie, want dat heeft geen enkele zin.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 15.12.2019 om 15:46 uur

@Bol

Vreemd steeds te moeten lezen, als ik antwoord geef aan de vraagsteller ,

U genoodzaakt ben om te antwoorden voor de vraagsteller, dit is verschrikkelijk irritant zeker voor de vraagsteller .

Met vriendelijke groet,

Michael