wie heeft hier een antwoord op. Ik heb Windows 10 32 bits geïnstalleerd maar nu is het programma Magix video de luxe 17 instabiel. programma moet elke keer worden afgesloten. Heb de originele schijf. fout in module mxmpeg2.dll Acces violation
Gezien U zelf schrijft dat het goed onder Windows 7 werkte en nu problemen krijgt( heeft ) onder Windows 10 ( en misschien de eerste update versie 1803 inmiddels al weer versie 1903 ) kan dat best de oorzaak zijn.
maar er zullen wel lezers op het Forum zijn die met hun kennis Uw probleem ( kunnen )oplossen.
Sc6
Michael
Wijziging aangebracht i.v.m. poosten van verkeerde naam(stond Hans)(moet zijn Henk)Is inmiddels veranderd
Heb je soms geprobeerd om de VDL 17 installatie met de originele schijf te herstellen? Als dat zo is, dan moet je eerst VDL 17 in zijn geheel te verwijderen. Installeer dan via de downloadversie of met de originele schijf VDL 17 opnieuw. (niet door elkaar heen)
Waarom heb je Windows 10 32 bits geïnstalleerd en niet de 64 bits versie. Tegenwoordig worden de meeste programma's in 64bits uitgebracht. De meeste 32 bits programma kan je installeren onder Windows 10 64bits, maar een 64bits programma kan je niet installeren onder een 32 bits Windows 10. Mocht je ooit de nieuwste Magix Video deluxe willen aanschaffen, dan moet dat onder een Windows 10 64 bits besturingssysteem.
Rob Windows 10 64 b geprobeerd er op te zetten maar geeft aan dat het niet geschikt is voor mijn computer. De 32 b versie er weer opgezet eb magie 2013 geïnstalleerd en dat lijkt goed te gaan. Geen foutmelding dus ga hier mee verder. Bedankt voor je adviezen groet Henk
Het doet mij deugd om te lezen, nadat je een schone Windows 10 32bits installatie hebt gedaan het nu wel goed is gegaan. Dit betekend wel, dat je geen 64bits programma's kan installeren. Maar goed VDL 2013 is een 32 bits programma. Vanaf VDL 2015 heeft Magix de 64 bits versie op de markt gebracht.
Heel veel plezier met het maken van je projecten / films