Foutmelding bij laden van gemaakte film

Reacties

mi-bo schreef op 19.09.2021 om 17:34 uur

@APS

Beste APS.

Als ik iets opneem van de Tv bv hiervoor gebruik ik de usb omzetter van MAGIX dan zit er geen codex meer op,en kan het dan op een dvd branden of op een externe drager exporteren.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 19.09.2021 om 17:45 uur

Hallo @APS,

Met de userbenchmark kunt u zien hoe snel uw Laptop is.

Dat laptops warmlopen dat is bekend, zeker als hij deze plat op een tafel op een tafelkleed gezet wordt. U zou hiervoor een Cooling pad koeler kunnen aanschaffen. Lees ook eens deze link: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1825351

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 19.09.2021 om 18:07 uur

Hallo @APS,

Ik zie toch wel iets heel vreemds aan u Laptop gegevens. De onderkant van u laptop geeft aan dat u een Lenovo IdeaPad L340 17IRH Gaming hebt.

Uw de PC info geeft aan, dat u een LEVONOL340 met een Intel(r) Core(TM) i5-9300HF processor hebt met 8GB RAM geheugen.

Misschien verklaard hiermee ook u probleem.

Daarbij komt ook nog, dat VDL 2022 nog vol met BUGS zit.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

APS schreef op 19.09.2021 om 18:10 uur

@APS

Beste APS.

Als ik iets opneem van de Tv bv hiervoor gebruik ik de usb omzetter van MAGIX dan zit er geen codex meer op,en kan het dan op een dvd branden of op een externe drager exporteren.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Hoe moet ik me dat dan voorstellen Michael? (Ik heb een usb omzetter van Magix ooit gekocht voor het omzetten van Videobanden naar DVD)

Ik stream van de pc naar de tv en dan?

 

mi-bo schreef op 19.09.2021 om 18:14 uur

@APS

Beste Aps.

Neen,er wordt vanaf de Tv via de usb omzetter naar de laptop opgenomen.

 

Tegenwoordig gebruik ik het programma Camtasia hiervoor om als er iets belangrijks is direct op te nemen .dan inladen in bv MVDL en kan het dan bewerken,(iets opgenomen bij Ziggo,bewaard,terug halen en importeren)

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

Wijziging aangebracht i.v.m met meer informatie (Camtasia)

 

Bol schreef op 19.09.2021 om 18:16 uur

Hallo @APS

Hier nog een aanvulling op mijn eerder gegeven antwoord.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.09.2021, 18:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 19.09.2021 om 18:27 uur

Hallo @APS,

Volgens mij heeft u uw MVP project "All you need is love" genoemd en samengesteld uit u eigen cameraopnames. Klopt dit, als dat zo is, dan heeft dit niets met TV en / of een USB omzetter te maken.

Ik verneem graag van u, zodat ik u verder onderbouwd antwoorden kan geven.

Groet, Rob 

Laatst gewijzigd door Bol op 19.09.2021, 18:28, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

APS schreef op 19.09.2021 om 18:43 uur

Hallo @APS,

Volgens mij heeft u uw MVP project "All you need is love" genoemd en samengesteld uit u eigen cameraopnames. Klopt dit, als dat zo is, dan heeft dit niets met TV en / of een USB omzetter te maken.

Ik verneem graag van u, zodat ik u verder onderbouwd antwoorden kan geven.

Groet, Rob 

Dat klopt Rob. Alles is met digitale camera's/iphone's gefilmd.

Bol schreef op 19.09.2021 om 19:19 uur

Hallo @APS,

Ik moet eerst wat rechtzetten. Bij het herlezen van een van uw antwoorden, kwam ik deze afbeelding tegen, waar wordt aangeven dat uw laptop een Intel Core i5 hebt

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 19.09.2021 om 19:36 uur

Hallo @APS,

Dit is de werkelijke specificatie van uw laptop.

Groet, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 19.09.2021, 19:49, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 19.09.2021 om 20:01 uur

@APS

Beste APS.

U schrijft "Alles is met digitale camera's/iphone's gefilmd."

De camera's zullen 1920x1080 mp4 filmen.

De IPhone filmt MOV bestanden,en mogelijkheid 4K en 8K.

Als U bv geen QuickTime op de Pc heeft staan,kan dit ook een probleem oorzaak zijn,gezien geen beeld.

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 19.09.2021 om 20:14 uur

Hallo@APS,

Voor zover ik weet, kunnen de iPhone MOV bestanden zonder Quicktime op de tijdlijn van VDL 2022 gezet worden. Zoniet, dan krijgt u een foutmelding. U kunt dit zelf controleren. Als u beeld ziet in het prewiewscherm, dan worden de MOV bestanden gewoon geaccepteerd.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

APS schreef op 19.09.2021 om 21:39 uur

@APS

Beste APS.

U schrijft "Alles is met digitale camera's/iphone's gefilmd."

De camera's zullen 1920x1080 mp4 filmen.

De IPhone filmt MOV bestanden,en mogelijkheid 4K en 8K.

Als U bv geen QuickTime op de Pc heeft staan,kan dit ook een probleem oorzaak zijn,gezien geen beeld.

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

Deze heb ik pas aangekocht, maar het is nog niet gelukt deze te installeren. Tips?

APS schreef op 19.09.2021 om 21:45 uur

Dat laptops warmlopen dat is bekend, zeker als hij deze plat op een tafel op een tafelkleed gezet wordt. U zou hiervoor een Cooling pad koeler kunnen aanschaffen. Lees ook eens deze link: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1825351

Groet, Rob

De volgende gegevens via jou tip Rob

Bol schreef op 19.09.2021 om 21:59 uur

Hallo @APS,

De laatste afbeelding die u ook mee geüpload hebt is niet correct. De werkelijk specificatie van uw laptop is, zie afbeelding.

Zojuist, heb ik ook een MOV bestand van iPhone 12, zonder dat ik Quick time hebt geïnstalleerd, op de tijdlijn van VDL 2022 kunnen zetten.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.09.2021, 22:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-