Foutmelding bij installatie nieuw Product Video deluxe 2016 Premium

rob-n56 schreef op 26.12.2015 om 00:44 uur

Magix Video de Luxe 2016 Premium

Melding:

Fout in Module "WININET.dll" (laadadres: 0x00007FFED4930000) op adres 0x00007FFED49617DC (Uitzondering 0xc0000005 "ACCESS_VIOLATION")

Vraag: Kan iemand mij hierbij helpen om dit op te lossen ?

Dit probleem ontstaat bij het installeren van het programma bij de eerste keer vanaf DVD.

Besturingssysteem is Windows10

Alvast bedankt !

Groet,

Rob

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 26.12.2015 om 09:06 uur

Hallo Rob,

Dit is volgens mij een Windows fout. zie http://dll-missing.com/nl-nl/wininet.dll.html en http://www.windowserrorfixer.com/nl-nl/vast-dll-fouten-gratis-downloaden/wininet.dll.html

succes,

Rob

rob-n56 schreef op 26.12.2015 om 13:05 uur

Beste Rob,

Hartelijk dank. Ik heb hier veel aan gehad.

Ik heb het opgelost via de 2e link.

Nogmaals: Harstikke bedankt !!

Groet,

Rob

dagan_magix schreef op 29.12.2015 om 12:08 uur

Hallo Rob, heb je voor mij wellicht ook oplossinge voor de volgende 2 fouten? Ik gebruik VDL2016pLUS sinds deze week en bij de overgangen telkens crash op crash. Beeld en programma lopen vast, niet meer te bedienen. Alleen geluid loopt door. Programma afsluiting alleen via TaakManager mogelijk. Jaren ervaring met VDL. Vorige gebruikte versie was VDL2014Plus. Heb nog nooit zoveel crashses gehad. 

Fout in module "MX3dVfxTransitions_x64.dll" (laadadres: 0x00000000573E0000) op adres 0x00000000573E8397 (Uitzondering 0xc0000005 "ACCESS_VIOLATION")

Fout in module "coml2.dll" (laadadres: 0x00007FFD34840000) op adres 0x000000003487E6D1 (Uitzondering 0xc0000005 "ACCESS_VIOLATION")

rob-n56 schreef op 29.12.2015 om 13:55 uur

Hallo,

Kun je de vraag even in het algemeen op het forum zetten?

Ik ben net begonnen met VDL dus absoluut geen gebruikerservaring. Anders had ik je uiteraard graag geholpen met je probleem.

Succes!

Groet,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 29.12.2015 om 15:13 uur

​Hallo Dagan,

Ik denk dat hier een verwarring is ontstaan in de namen. Ik denk je de vraag aan mij wilt stellen. Mijn naam is ook Rob. De foutmelding van rob-n56 is / was volgens mij een windowsfout. De foutmeldingen van jouw doe mij meer denken aan een beschadigde videodeluxe.ini bestand.

Ga naar:de verborgen map op: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe22_????. Verwijder videodeluxe.ini.​ Wanneer je VDL opnieuw opstart wordt deze automatisch aangemaakt (alles wordt terug op de standaardwaarde gezet)

Laat het mij weten of dit geholpen heeft, anders zoek ik nog naar een andere oplossing.

Groet,

Rob

PS. U kunt het beste voor een nieuwe vraag een nieuwe topic aanmaken of een persoonlijk bericht sturen.

Thomas_W schreef op 09.01.2016 om 13:41 uur

Ik kan dezelfde error bij Video deluxe 2016: 

Dit is een download versie.

Wanneer ik het programma opstart krijgt ik de wininet.dll ACCESS_VIOLATION error. Wanneer ik het programma daarna opstart geeft hij de error elke keer niet meer.

Echter, wanneer ik probeer het product te activeren en registeren, blijft de "Welkom!" pop-up hangen. Soms komt de wininet.dll error na lange tijd weer op (het 'hangen' gebeurt ook bij activatie en registratie voordat ik een trial versie opstart).

Ik heb het programma opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Het probleem blijft bestaan.

Ik heb een SFC scan over mijn computer laten gaan en deze gaf geen errors.

De oplossing die Robvroe1 aanbiedt wil ik niet aan beginnen omdat ik niet .dll bestanden wil laten aanpassen door, naar mijn mening,  schimmige websites.

Voormalige gebruiker schreef op 09.01.2016 om 14:17 uur

​Hallo Thomas,

Als je je probleem wilt oplossen zou je toch het bestand "wininet.dll" moeten vervangen. Waarschijnlijk is dit bestand  op jou computer net zo schimmig als corrupt. Ik zie, dat er twee mensen er gebruik van hebben gemaakt met goed resultaat. Rob-n56  heeft met de tweede link, die ik heb aangereikt, zijn probleem opglost. Norton internet security geeft geen enkel waarschuwing dat de aangereikte website onbetrouwbaar is.

Mijn slogan is: Angst is een slechte raadgever".

Succes

Rob

PS. Wininet.dll is een Internet explorer bestand. Internet explorer is ook niet zo betrouwbaar!!.