Foutmelding

Polleke01 schreef op 06.07.2018 om 19:43 uur

Hallo,

Ik maak filmpjes met Video de Luxe 2016 Premium maar wanneer ik mijn werk wil opslaan krijg ik de foutmelding : " Er is een fout opgetreden bij het schrijven van het bestand !" bijgevolg kan ik mijn werk niet opslaan en wordt het ook niet automatisch opgeslagen. Het is plotseling gekomen want de eerst 3 minuten heb ik wel kunnen opslaan. Soms, na veel "opnieuw proberen " lukt het nog wel maar dan praat ik over 10 keer of meer proberen en dat is niet meer aangenaam werken. Kan iemand mij daarbij helpen om die fout te verwijderen ? Ik heb al meermaals Magix verwijderd en terug geherinstalleerd, heb de computer op fouten laten zoeken maar géén resultaat.Wordt die fout veroorzaakt door Windows of door Magix VDL ?

Ik werk met Windows 10, 64 bit.

Alvast bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groetjes,

Polleke01

Reacties

mi-bo schreef op 06.07.2018 om 21:40 uur

Polleke01,

U schrijft ik heb MAGIX vdl meermaals verwijderd & herinstalleerd,heeft u daarna ook weer via help online actualiceren gedaan en extra programma's geinstalleerd.

Een andere optie is via bestand instellingen,instellingen terug zetten naar standaardwaarde.

Mvg

Michael

Polleke01 schreef op 07.07.2018 om 01:53 uur

Hey mi-bo,

ja ik heb het programma al zo dikwijls verwijderd en weer teruggezet,geregistreerd en geactiveerd dat ik nu melding krijg dat ik langs Magix Service moet registreren, wat ik dan ook gedaan heb. Ik heb ook de extra programma's via hulp gedownload en Mpeg-2 en 4 geactiveerd.

mi-bo schreef op 07.07.2018 om 11:03 uur

Polleke,

Bedankt voor uw feedback,

de vraag heeft U het programma via bestand, instellingen

heeft u geen reactie gegeven, dan ziet U de volgende print,

hier worden alle instellingen terug gezet, zoals het Programma door MAGIX is gemaakt.. ook automatische opslaan als back-up te vinden ook onder bestand 2 regels boven instellingen

Mvg

Michael

Bol schreef op 07.07.2018 om 14:06 uur

Hallo Polleke,

Heb je deze foutmelding ook, als je een nieuw gemaakte project opslaat? Al dat wel goed gaat, dan kan het zijn dat je MVP projectbestand corrupt is. Het MVP bestand bestaat slechts uit verwijzingen.

Ik hoor wel,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.07.2018, 14:49, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Polleke01 schreef op 08.07.2018 om 00:35 uur

Hey Rob,

Ja, ik heb het met alle bestanden in VDL.zelfs diegene die met een vroegere VDL gemaakt zijn. Hij slaat totaal niets op, géén MVP géén Jpeg, geen MPG, niets.

Polleke

Polleke01 schreef op 08.07.2018 om 00:41 uur

Hey Michael,

Ik ga dat morgen proberen want heb vandaag geen tijd gehad wegens verhuis.

Polleke