fout tijdens bewerking

daantjemuts schreef op 13.01.2010 om 12:00 uur
hallo

kan iemand mij zo snel mogelijk helpen?
ik heb onlangs een nieuwe pc gekocht, met veel geheugen en windows 7, omdat ik magix video deluxe 15 heb gekocht om ook hd film te bewerken. het gaat pima, maar nu heb ik mijn film af en wilde ik hem branden. probleem 1: hij zag de brander niet. ff zoeken bij vraag en antwoord en vervolgens heb ik de brandpatch gedownload. toen zag hij de brander wel maar nog steeds geeft hij aan interne fout tijdens het branden. toen zag ik bij vraag en antwoord een antwoord van mi-bo dat je mpg2 moet activeren. heb ik gedaan. ik heb zelfs video deluxe compleet verwijderd omdat ik begreep dat waarschijnlijk op mijn oude pc bepaalde codecs zijn geactiveerd. die je dus via een mail van magix kan activeren. nou na mezelf dus opnieuw aangemeld te hebben krijg ik de melding u bent al geregristreerd en vervolgens gebeurd er niets. ook via hulp heb ik de codec geactiveerd maar niets helpt. MI- BO als je dit leest of wie dan ook, snel hulp bieden alstublieft. heb zelfs mijn oude pc nog aangesloten om de film te branden maar dan is tie de hele film kwijt. bovendien ben ik van mening als ik een product koop van bijna 100 euro, dat t niet de bedoeling is dat via hele omwegen een dvd-tje wil branden. heb ook deluxe 2007 gehad en die heeft altijd vlekkenloos gewerkt. dus HELP MIJ A.U.B. vriendelijke groet danielle