Fout in module mpeg2.dll

Pasc schreef op 01.12.2014 om 15:05 uur

als ik  mijn film wil inladen krijg ik de volgende melding te zien.
Dit is erg irritant de film kan ik nu niet meer verder bewerken.

Fout in module "mpeg2.dll" (laadadres: 0x71030000) op adres 0x71036e43

uitzondering 0xc0000005"ACCES_Vaiolation"

Heeft iemand een oplossing:

Ik heb de standaard instellingen via bestand al uitgevoerd maar dit mocht helaas niet baten.

Reacties

mi-bo schreef op 01.12.2014 om 17:06 uur

Beste Pasc,

een beetje meer info doet wonderen..

welk MAGIX pakket en welk Windows pakket?

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 02.12.2014 om 10:25 uur

Beste Pasc,

Lucky_me heeft, heeft voor dit probleem, reeds in november 2012 de volgende oplossing aangedragen. Misschien is dit ook voor u de oplossing. Zie: http://www.magix.info/nl/programma-loopt-vast-en-crascht.knowledge.889009.html .

Succes,

Rob

Pasc schreef op 02.12.2014 om 17:18 uur

Bedankt voor het meedenken maar helaas heeft dit niet gewerkt.

Het gaat om het programma video deluxe 2013 premium.

ik heb een computer met een i7 processor 64 bit, 3.07 GHZ  met 6 gigabite werkgeheugen en een Geforce GTX 6600 videokaart. dus daar ligt het niet aan omdat ik meedere projecten hebt gemaakt en hier nog niet eerder last van hebt gehad.

Het is wel spijtig ik vermoed dat ik het project helemaal overnieuw moet maken misschien zit daar een fout in omdat ik wel andere projecten kan open en bewerken en dan niet deze melding krijg. balen want het is voor iemand anders en moet volgende week maandag klaar zijn. En dan te weten dat het project klaar was moest alleen nog branden. 

Voormalige gebruiker schreef op 03.12.2014 om 00:01 uur

Beste Pasc,

Wat je nog zou kunnen proberen is (Dit is mij bij wel ééns gelukt, bij een onverklaarbare foutmelding):

1. Maak een twee film aan door op het "+"  te klikken

2. ga naar de eerste film.

3. Druk op Ctrl+A (alles selecteren)

4. Druk op Ctrl+C ( alles kopieren)

5. Ga naar film 2 en Druk op Ctrl+V ( alles plakken)

6.  Kik op het kruisje van de eerste film en verwijdert deze.

7. Sla het project op onder een andere naam.

8. start dit project opnieuw op en probeer het opnieuw te branden.

Succes,

Rob

PS. heb al eens, met een oud project geprobeerd en deze ook weer opnieuw gebrand?

Pasc schreef op 03.12.2014 om 01:15 uur

Hoi Rob,

Ik ga dit zeker proberen, maar niet nu. Ik ben namelijk  overnieuw  begonnen met het project omdat deze uiterst zondag klaar moet zijn ivm een verjaardag. En daarom geen tijd om dingen te gaan uitproberen met de angst dat het niet lukt en dan tijd te kort kom. Tot nu toe functioneert  het programma  goed en krijg ik die foutmelding  niet meer naar voren.  Ik vermoed toch dat er in het project iets niet goed zat. 

Voormalige gebruiker schreef op 03.12.2014 om 09:44 uur

Hoi Rob,

Ik ga dit zeker proberen, maar niet nu. Ik ben namelijk  overnieuw  begonnen met het project omdat deze uiterst zondag klaar moet zijn ivm een verjaardag. En daarom geen tijd om dingen te gaan uitproberen met de angst dat het niet lukt en dan tijd te kort kom. Tot nu toe functioneert  het programma  goed en krijg ik die foutmelding  niet meer naar voren.  Ik vermoed toch dat er in het project iets niet goed zat. 

Succes met de montage. Laat het mij weten of het is gelukt is zoals ik heb beschreven. Gr. Rob

PS. Het proces, zoals ik beschreven heeft, duurt ca. 10 à 15 minuten. Het branden zelf duurt langer. Het is het proberen waard. Je kan hier tijdwinst mee boeken.