Video Deluxe 2023 premium. Heb het programma verwijderd en opnieuw gedownload, kan wel opstarten maar het beeld blijft geblokkeerd met in het midden het startbeeld.
Een foutmelding "igd11dxva64.dll" is meestal gerelateerd aan de Intel grafische driver. Kijk eens of uw videokaart drivers nog up-to-date zijn. Zie: Download Intel Drivers and Software
Met vriendelijke groet,
Rob Forum Moderator
PS. ik heb een van uw twee topics er één daarvan onzichtbaar gemaakt.
Dank voor de vlugge melding. Het blokkeren van het beeld is opgelost. Met de foutmelding ben ik nog bezig. Het is wel zo dat ik het probleem heb met de beelden van mijn nieuwe GSM en niet met de oude. Dus het zal wel aan de kaart liggen op mijn PC. Ik ga het verder onderzoeken. Ik hou u op de hoogte.
Het doet mij deugd om te lezen, dat de blokkeren van het beeld is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.
....Het is wel zo dat ik het probleem heb met de beelden van mijn nieuwe GSM en niet met de oude. Dus het zal wel aan de kaart liggen op mijn PC....
Kunt u omschrijving geven wat de problemen zijn tussen uw nieuwe GSM en uw oude GSM. Filmt u nu op HEVC (H.265) i.p.v AVC (H.264)? Wat is de merk en type van uw GSM
Heb toch nog een probleempje, heb al die beelden en video's op HEVC die moeten worden geconverteerd naar AVC en dat gaat enorm traag. Is er een snellere manier voor het omzetten?
Of moet ik een nieuw programma van Magix downloaden, momenteel een upgrade + prodad add-on
video deluxe 2025 premium met pro DAD Hide V2, kan deze de films op HEVC verwerken?
Het doet mij deugd om te lezen, dat u uw probleem is opgelost om de functie Video's met hoge efficiëntie uit te schakelen en weer op AVC (H.264) bent gaan filmen. Bedankt👍 voor u terugkoppeling.
....heb al die beelden en video's op HEVC die moeten worden geconverteerd naar AVC en dat gaat enorm traag. Is er een snellere manier voor het omzetten?....
... Kan Video Deluxe 2025 premium films HEVC verwerken?...
U zou uw Video Deluxe 2023 kunnen upgraden naar Video Deluxe 2025 Plus | Premium ad: € 29,99 | € 39,99. Alleen moet u dan nog wel de HEVC codec ad. €4,99 aanschaffen. HEVC codec ook aanschaffen en gebruiken is ook al mogelijk in de VDL 2023 versies?
Mocht u nog vragen hebben laat het mij gerust weten.
Dag Rob, heb een MP4 film (AVG ), want bij HEVC krijg ik foutmelding igd11dxva64dll, op de tijdlijn gezet, vervolgens, Bestand / Film exporteren / Video als HEVC. op het scherm krijg ik allerhande instellingen maar geen link " naar de schop " ??