Reacties

mi-bo schreef op 11.07.2011 om 15:07 uur

Uw verhaal gelezen, U gaat via Magix ( mag ik aannemen) een project inladen,
dit project wordt op de tijdlijn gezet, ( wel of niet bewerken), nu gaat u het project branden, eerst wordt er een mix down gemaakt, en daarna begint het brand proces, gezien de kracht van Uw Pc is het best mogelijk dat een uur film in een half uur is gebrand.
Succes met het mooie Magix pakket.

plagge schreef op 11.07.2011 om 15:17 uur

Inderdaad MI-BO ik heb via Magix de film ingeladen. Bij DV met een camerasymbool kan ik dan aangeven of het inladen van DV meteen naar MPEG moet gebeuren. Dat heb ik gedaan. Daarna niets meer op de tijdlijn veranderd en zo naar het brandproces gegaan. Vervolgens doorloopt het programma de stappen en dan stopt het proces bij stap 4 omdat er een fout zoals omschreven is opgetreden. Dus hier laat Magix mij helaas in de steek en heb ik nog steeds geen bespeelde DVD

plagge schreef op 11.07.2011 om 17:07 uur

Soms ligt het antwoord voor het grijpen maar weten we niet waar het ligt. Zo ook bij het door mij geschetste probleem. Ik zag hier helemaal onderaan deze pagina CONTACT staan en kwam via via bij deze link: 

http://support2.magix.net/customer/nl/node/121. Juist ja daar staat (wat mij betreft) het antwoord 

Download en installeer de nieuwste brandsroutines-update. Deze kunt u vinden onder Downloads aan de linker zijde, en dan MAGIX Tools / Brandroutines.

Na dit gedaan te hebben werd er keurig gebrand.