Beste Michael, dank voor je reactie. Uiteraard moet ik eerst een project starten, maar als ik op de linker pijl druk krijg ik wel het voorbeeld van de intro te zien, maar met de rechter pijl waarmee de intro moet worden getransporteerd gebeurt niets. Ik heb het programma al laten herstellen, maar zonder resultaat. Foto's en filmfragmenten kan ik wel zo naar de tijdlijn transporteren. Ik heb al een aantal films gemaakt zonder problemen.Enig idee wat ik zou kunnen proberen?
Michael, hartelijk dank, het werkt. Maar ik kan me niet herinneren ooit zo begonnen te zijn, volgens mij kon ik starten met een intro. Maar het werkt nu dus ik ben zeer tevreden. Dank nogmaals.
Ik wil, ondanks dat deze topic is opgelost en als gesloten kan worden beschouwd, toch nog een mogelijkheid beschrijven, hoe je een intro of outro op de tijdlijn kan plaatsen, zonder dat de clip geactiveerd hoeft te worden.
Zo doe ik het in VDL 2015, VDL 2016, VDL 2017, VDL 2018 en Video Pro X
Ik maak een keuze uit de intro's of outro's die ik wenst te gebruiken in mijn project
Daarna klik ik op de linkermuisknop en houd deze vast
Dan sleep ik de intro of outro naar de tijdlijn en plaats deze op de gewenste clip
Daarna laat ik de linkermuisknop los en de intro of outro wordt nu samengevoegd in de clip
Waarom niet. Heb je het uitgeprobeerd? Ik heb het niet over klikken maar over slepen met de linkermuisknop ingedrukt houden.
Aanvulling: 06-01-2018 om 19:50uur
Hier een filmpje hoe ik het doe!!
Wanneer ik onder op de balk onder het beeld klik, zoals jij zegt, zie ik de intro of outro wel in het previewscherm verschijnen, maar deze wordt niet samengevoegd met de clip op de tijdlijn
Groet,
Bol
5x gewijzigd i.v.m. met verbeteringen in mijn antwoord en toevoeging aanvulling