Fout bij importeren

Dolores-74 schreef op 23.01.2020 om 19:29 uur

Heb net de nieuwste versie van Video deluxe Premium geïnstalleerd en ik kan geen enkel filmpje normaal afspelen. Hetzelfde resultaat met de filmpjes voor te bekijken in het import venster.

• Enkele zwarte beelden in het begin
  • Flikkerende beelden in het begin
  • Helemaal geen beeld enkel geluid.
  • Enkele goede beelden in het begin en de rest is allemaal zwart
  • Rare schakeringen in het begin in het beeld en het geluid is niet synchroon

Filmpjes die ik met Hitfilm geëxporteerd heb, filmpjes die ik van YouTube gehaald heb, filmpjes die ik met de oude versie geëxporteerd had het is allemaal hetzelfde.

Ik werkte nog met een versie van ergens 2013 en dacht maar eens te updaten :-(

Reacties

mi-bo schreef op 23.01.2020 om 20:17 uur

@Dolores-74

Beste Dolores.

Schrijft U over een trial versie of een geregistreerde koop versie van MAGIX vdl 2020 Premium.

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijziging aan gebracht i.v.m type fout

Dolores-74 schreef op 23.01.2020 om 20:25 uur

Het is een trail versie

mi-bo schreef op 23.01.2020 om 21:19 uur

@Dolores-74

Beste Dolores.

In een trial versie zijn beperkingen, en waar U soepel mee werkt MAGIX vdl uit 2013 is ook afgesteld op Uw Pc.

de laatste nieuwe versie MAGIX vdl 2020 Prem vraag veel kracht en reken werk van Uw Pc, en als dit er niet is loopt U tegen problemen aan zoals U het zelf al heeft omschreven.

Als U tevreden bent met de huidige versie is mijn reactie lekker met het product( MAGIX vdl uit 2013 ) Uw montages blijven maken.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Dolores-74 schreef op 24.01.2020 om 00:45 uur

Ik heb een i7-2600K CPU @ 3.40 3,70 Ghz 64 bits en 32 GB Ram

Het vervelend is dat er de dag van vandaag telefoons zijn met schermresoluties waar je met Magix niets meer kunt aanvangen. Ik hoopte met te upgraden dat ik meer vrijheid zou hebben met resoluties maar blijkbaar is Magix niet met zijn tijd meegegroeid. In Hitfilm gaat dat allemaal foutloos. Het vervelende met Hitfilm is dat ondertiteling zo omslachtig is. Ik maakte mijn filmpjes in Hitfilm en deed de ondertiteling in Magix. Ben nu op zoek naar een alternatief voor Magix en blackmagic davinci resolve aan het uit proberen maar nu kan ik terug van nul beginnen en dat hele programma gaan leren. Bovendien is het nog gratis ook nog. Weet op dit moment nog niet of ik costum resoluties kan renderen. Tis altijd wel wat met software want ik heb nog geen geluid.

Veel bedankt voor je reacties mi-bo :-)

Dolores-74 schreef op 24.01.2020 om 23:36 uur

De laatste versie van Hitfilm, pro 14, heeft nu ook tekst editing op de tijdlijn. Probleem helemaal opgelost. Bovendien is Magix meer geïnteresseerd aan euro's dan aan film. Ik ben helemaal klaar met Magix.🐱

mi-bo schreef op 25.01.2020 om 00:34 uur

@Dolores-74

Beste Dolores.

Dank voor Uw uitgebreide uitleg.

Fijn te lezen dat Hitfilm Pro 14 voor U de beste keuze is.

Veel montage plezier met het voor U mooie product.

Met vriendelijke groet,

Michael