Ik wil de fotoshow rechtstreeks op een USB stick zetten, hiervoor moest ik extra 4,95 betalen, maar nu lukt het nog niet. Hoe krijg ik dit voor elkaar. Ik moet nu een USBdriver van de cd installeren, maar ik zie er niets op staan wat er op lijkt
Hoi Rob, sorrie voor late reactie, ik had de griep. Ik loop tegen het volgende probleem aan met de Fotostory Easy. Als ik de fotoshow wil branden, dan krijg ik het volgende:
ik klik op voltooien, kies voor Als video bestand uitvoeren"" en dan MPEG-4"" Ik kies de locatie. Ik krijg dan de MPEG4 activering, deze heb ik aangeschaft voor 4,95.
Ik voer de activeringscode in en krijg: De activering is mislukt. Wanneer u het programma als beperkt gebruiker uitvoert, herhaal dan de activering met administrator rechten
De activering lukt dus niet, heb jij enig idee wat ik hier aan moet doen?? En van die USB poort had ik op het www gelezen...alvast bedankt voor je antwoord. Elly
Hallo Elly,
jouw antwoord en van Robvroe1 gelezen, na iets meer info:
het eind verhaal zit in het exporteren. het project is klaar, ga naar film voltooien, dan als video bestand uitvoeren, dan bij
Kwaliteit kan je 720:576 of 1920:1080 aangeven
bij
Formaat mpeg2 of mpeg 4
en dan de usb stick aan vinken op het op te slaan.
succes
Michael
Voormalige gebruiker
schreef op 07.03.2016 om 16:42 uur
Hallo Elly,
Ik heb geen Fotostory Easy wel Fotostory 2016 deluxe. Wat ik beschrijft, kan je ook toepassen op Fotostory Easy
Ik heb begrepen dat, je een activatiecode voor MPEG-4 gekocht heeft bij Magix voor € 4,95. Je heb, als het goed is een activeringscode ontvangen via de mail. Heb je het toen ook geprobeerd als administrator.
Ga met de muis op de snelkoppeling Magix Fotostory easy staan en klik op de rechtermuisknop en klik op "als admistrator uitvoeren". zie afbeelding
Om een fotoshow op een USB stick te zetten zou ik het eerst op de hardeschijf opslaan (dit is sneller dan rechtsstreeks naar een USB). Daarna kan je het Mpeg-4 bestand kopieren naar een USB stick.
Dank je wel Rob, het was idd de truc om je als administrator aan te melden. Wel vreemd dat dit nergens staat ( voor zover ik weet dan) Nu werkt het naar behoren TOP!!! Blij mee!!!