fotomeng techniek

bewivandam schreef op 30.09.2011 om 16:28 uur

ik zal proberen wat ik graag wil .   

ik heb een basis foto, en daar wil ik in de hoeken een kleinere foto plaatsen wel vier verschillende foto,s en dat moet kunnen met foto premium 10 deluxe alleen ik kan het niet vinden hoe ik dat moet doen weet een van jullie het , dan zou ik dat gaarne van u horen u mag mij daar wel een mail voor sturen met de hele beschrijving . Bijvoor baat hartelijk dank                         

Reacties

mi-bo schreef op 30.09.2011 om 16:52 uur

Uw vraag gelezen, in het video deluxe programma gaat het zonder meer want u heeft veel lijnen om de foto's daar op te zetten en te verkleinen.

in het foto pakket kan ik alleen maar vinden, ga naar effecten, beeld in beeld collage, neem dan nummer 5 optie 5

succes met het mooie Magix product

bewivandam schreef op 01.10.2011 om 19:10 uur

dit is niet wat ik bedoel   wat ik bedoel dat zal ik proberen uit te leggen . ik heb 1 basis foto en op die foto wil ik 4 andere foto's toevoegen op elke hoek 1`en wel zo met zachte randen  ik kan wel 1 hoek bezetten maar dan komt er verder niets kijk en op dat moment doe ik iets fout of vergeet ik iets weet niet wat??? wie o wie kan mij hier help en ik werk met  foto premium 10 de luxe en met foto-optimalisatie en creatieve bewerking 6 en dan gaat het om foto meng techniek wie weet dit en kan of wil dit voor mij oplossen   bijvoorbaat hartelijk dank

bewivandam schreef op 13.10.2011 om 11:51 uur

dit is niet wat ik bedoel   wat ik bedoel dat zal ik proberen uit te leggen . ik heb 1 basis foto en op die foto wil ik 4 andere foto's toevoegen op elke hoek 1`en wel zo met zachte randen  ik kan wel 1 hoek bezetten maar dan komt er verder niets kijk en op dat moment doe ik iets fout of vergeet ik iets weet niet wat??? wie o wie kan mij hier help en ik werk met  foto premium 10 de luxe en met foto-optimalisatie en creatieve bewerking 6 en dan gaat het om foto meng techniek wie weet dit en kan of wil dit voor mij oplossen   bijvoorbaat hartelijk dank