Foto'vertonen op tv m.b.v. externe harde schijf.

fcbosmans schreef op 23.12.2011 om 16:55 uur

Voor het vertonen van foto's wordt veelvuldig gebruik gemaakt van foto's op cd of dvd. Maar ik wil dit doen door mijn foto's op een externe schijf te zetten en via de USB-ingang van mijn tv af te spelen. Dit gaat prima als de Extrene schijf FAT 32 geformateerd is. Dus voor zover lukt dat, maar het lukt mij niet om mooie overgangen toe te voegen. Als ik magix Foto's op cd en dvd gebruik, dan kan ik alleen een cd of dvd maken, met de gewenste overgangen. Kunt u mij helpen aan een mogelijkheid om mijn foto's in plaats van op een cd of dvd, op mijn externe harde schijf te zetten, met dezelfde overgangen, muziek en wat er nog meer mogelijk is met een van uw programma's. Ik gebruik op dit moment het programma, Magix foto's op cd en dvd 5.0.

Met vriendelijke groeten,

Frans Bosmans

Reacties

mi-bo schreef op 24.12.2011 om 11:05 uur

Uw verhaal gelezen, en fijn dat u met versie 5 alles kunt doen wat U wilt behalve het op een usb stick zetten,
Toen versie 5.0 net uitkwam was de usb stick voor de consument niet te betalen,
Nu heeft Magix in tussen na 5 jaar versie 10 al uitgebracht, en met deze versie 10 worden uw vragen beantwoord.

Zoals Ik U al schreef dit kan wel in versie 10.
succes.

fcbosmans schreef op 24.12.2011 om 15:53 uur

Beste offline medewerker,

Op een stick zetten is niet het probleem. Het gaat mij erom, dat ik mijn mappen met foto's, kan voorzien van o.a. mooie overgangen en ander verfraaiingen en dat deze overgangen ook meegaan in de map die ik op mijn externe schijf zet. Ik kan in de specificaties van Magix nergens lezen dat je de resultaten in een map kunt opslaan. Alleen wegsschrijven op een cd,dvd of blue-ray schijnt maar mogelijk te zijn.

Met vriendelijke groeten