Foto's op CD en DVD niet meer te activeren

Hazet schreef op 28.05.2014 om 12:22 uur

LS,
ik kanFoto's op CD & DVD niet meer registreren omdat ik dat 3x heb gedaan, maar ik moet dat programma steeds opnieuw installeren omdat er op mijn PC blijkbaar een programma is die bepaalde onderdelen van Foto's op CD & DVD  van mijn PC verwijderd en ik en met mij anderen niet kunnen achterhalen welk programma dat doet.
Wilt U mij helpen om verder te kunnen werken met mijn geliefd programma?
met vriendelijke groeten,


LS,
I can not register Foto on CD & DVD because I've done that 3 times but I have to install the program again and again because my PC apparently a program that certain parts of Photos on CD & DVD from my PC away and I and others I can not figure out what program does. **
Would you help me to continue to work with my favorite program?
Yours sincerely,
H. Zuur
** AVG Free says Beschadigd uitvoerend bestand, P:\ProgramData\MAGIX\Fotos_op_CD_DVD_10_DLV\Default\Rn5b3260.dat";"Beveiligd"
????

Windows 8.1

Reacties

mi-bo schreef op 28.05.2014 om 12:33 uur

Beste Hazet,
gezien U met een programma werkt dat al meer dan 3 jaar oud is,
en Uw Windows 8.1 is up to date,
is het niet verstandiger om ook van het MAGIX product een up to date programma aan te kopen inmiddels heeft MAGIX een mooi product Fotostory 2014  DeLuxe een product wat perfect met Windows 8.1 werkt.
En U kan verder met Uw hobby zonder ergernissen en beperkingen
succes
mido

Voormalige gebruiker schreef op 29.05.2014 om 09:41 uur

Beste,

Het is maar een ingeving.

U zou ook de AVG Free kunnen uitzetten, omdat AVG free een foutmelding geeft.

U kunt het programma dan installeren en kijken wat er dan gebeurd.

Let er wel op dat u na installatie de Virusscanner weer aanzet.

Succes,

Rob 

P.S. ik denk dat u wel een probleem krijgt met het wegschrijven naar een disc. zie http://www.magix.info/nl/branderroutine.knowledge.1091621.html