Foto's op cd & dvd 10 Onscherrpe foto's

denisdm schreef op 05.06.2011 om 20:54 uur

Ik heb het progamma foto's op cd & dvd 10 aangekocht maar ben niet zeer tevreden over de verkregen scherpte van de resultaten.

De foto's zijn wel scherp op mijn pc  maar wanneer ik ze naar mediapool verplaats en ze op de videomonitor bekijk zijn ze reeds onscherp . En natuurlijk na het branden op dvd is het resultaat ook ver van bewonderenswaardig . Dus gewoon onscherp.

Graag had ik een klare uitleg gekregen wat ik hieraan kan doen. Dus begrijp goed ze zijn reeds onscherp  alvorens ze gebrand zijn op de monitor.

Ik vind wel dat men wat meer uitleg zou mogen geven in het bijgeleverd boekje wat betreft eventuele instellingen en hoe men deze op een eenvoudige overzichtelijke manier zou kunnen veranderen.

Ter inlichting , mijn pc is pas nieuw dus windows 7 - 64 bits.

Bij aanschaf van het progamma foto's op cd & dvd vind ik toch dat het toch direct op een deftige wijze zou moeten werken op een nieuwe pc en er niet zou moeten gesleuteld woden aan allerlei instellingen .

N.B . Ik ben geen deskundige maar een gewone gebruiker van de pc. Dus lieft geen te geleerde woorden om een oplossing te verkrijgen.

Vriendelijke groet,

Denisdm

Reacties

Polders schreef op 06.06.2011 om 09:12 uur

Beste Deisdm, dit is een forum van gebruikers waar we elkaar vragen stellen en vragen proberen te beantwoorden.

De kwaliteit van de foto's wordt door Foto's op CD&DVD niet beinvloed. Wel is het moglijk dat de instellingen van het programma aangepast moeten worden op de kwaliteit van uw foto's.

Ook voor een fototoestel, hoe simpel soms ook, moet vaak enige moeite worden genomen om de bediening onder de knie te kijgen. Dit gaat ook op voor een nieuwe Pc en voor proragramma's die op die Pc moeten draaien.

Neem de gebruiksaanwijzing er eens bij en kijk eens welke instellingen door u zijn gewenst voor het uiteindelijke resultaat en stel die in bij het opstarten van een nieuw project.

Veel succes