foto's onscherp

nhsniekers schreef op 13.07.2011 om 22:51 uur

Wanneer ik 6 foto's in de ''mediapool'' zet.

Dit bestand is dus deze 6 foto's samen is 19.0 MB

Sla ik dit op dan zijn deze 6 foto's maar 120 Kb. dus onscherp

Heb al een cd gebrand die erg onduidelijk is, vandaar gekeken naar de originele grootte,van de foto.

Wanneer dus het programma ''Magix 9 de luxe''  gebruikt word, worden de foto's verkleind.

Wanneer ik gewoon foto's op cd zet via ''Nero'' heb je dit niet en zijn ze mooie duidelijk.

De PC is ''Windows7'' 32 bits. maar hier ligt het niet aan en ook niet aan de instellingen aan het fototoestel.

Heb altijd foto's op cd gezet zonder kwaliteitsverlies.

Met vriendelijke groet, N

Reacties

mi-bo schreef op 16.07.2011 om 10:42 uur

Uw verhaal gelezen,
Nero en Magix zijn twee verschillende programma's.
Wat U ziet aan KB's is de opslag die Magix gebruikt om het product veilig te stellen, ( voor ons niet belangrijk)
U heeft de foto reportage ingeladen, deze foto's zijn , voor dat U ze heeft ingeladen bekeken via de Tv en zijn dan haar scherp
Dan zullen deze foto's ook als ze op de goede manier zijn gebrand scherp zijn.
hoe lang heeft U de duur van de foto's staan dit moet minimaal 7 seconden zijn, als u de foto's stuk voor stuk bekijkt via eigenschappen dan staan ze allemaal met de zelfde resolutie aangevinkt,
Als U de foto's op de tijdlijn zet wordt gevraagd of deze aangepast moeten worden of niet U weet welke extensie de foto's zijn opgenomen dus zo laten staan,
Ga u de foto's branden met of zonder overgangen de speed zo langzaam mogelijk houden.

gr

bobbiaan schreef op 16.07.2011 om 12:23 uur

Beste......,

Kunt u verduidelijken hoe u het project in foto's op CD /DVD 9 De Luxe gebruikt. Wat u ziet zijn de data bestanden die het programma gebruikt om het uiteindelijke project resultaat op CD of DVD te laten zien op de TV.

Mvg

Bobbiaan

nhsniekers schreef op 17.07.2011 om 12:08 uur

sorry maar ik kom er niet verder mee.

Met vriendelijke groet N