daar U over dia voorstellingen schrijft, die heb ik niet maar wel MP4 filmpjes ben ik naar mijn album gegaan en een filmpje aangeklikt dan downloaden, wordt het op de Pc gezet,
en het mp4 bestand kan ik dan in de plaatst van waar nu een flash player project staat
UW MWD 10 Prem is van 2014,daar MWD 10 Prem ook een P3 serienummer heeft en mijn suggestie niet werkt ,is het misschien de moeite waard om erover na te denken om MWD 17 Prem aan te kopen via een Update.
Ik heb van het Magix supportteam volgend antwoord ontvangen:
Geachte aanvrager,
Bedankt voor uw reactie. U heeft gelijk, deze speler is verouderd. Helaas zijn er geen plannen om een nieuwe speler aan te bieden waarmee u het album kunt delen en in een andere website kunt plakken. -- Met vriendelijke groeten
MAGIX Software GmbH Xxxxxxxxx Supportmanager Berliner Str. 13 01067 Dresden - Germany
D.w.z. dat ik naar een andere oplossing zal moeten zoeken.
Het klopt, dat uw probleem ligt aan het feit, dat Adobe Flash Player per 31 december is gestopt. Zelf heb ik geen affiniteit met Websites bouwen, daarom heb ik voor u contact gezocht met een bevriend forumlid en deze schreef mij het volgende: "Ik kan @nebulasbikers (Peter) alleen maar sterk aanraden om zijn foto's in een moderne diavoorstelling om te zetten. Hij kan de diavoorstelling jarenlang veilig gebruiken op alle apparaten, desktop en mobiel."