foto's niet meer benaderbaar na opslag project, wel teksten en muziek

piewal schreef op 04.02.2011 om 14:31 uur

Ik werk met het programma foto's op CD & DVD 9 de Luxe.

Ik maak grote en kleine projecten ( bijv groot van zo'n 400 foto's) en klein van zo'n 50 foto's).

Nu doet zich het euvel voor dat bij de grote projecten bij het oproepen daarvan het beeld op zwart blijft, de teksten zichbaar alsmede de muziek hoorbaar.

De teller van de foto's staat op nul.

Het euvel doet zich niet voor bij de door mij zgn. kleine projecten.

Hamvraag; Is er nu iets mis met het programma. Kan het geen grote projecten aan?

Of ligt het aan de software, wat ik zelf niet reeel acht, daar de kleine projecten geen problemen opleveren.

Is er iemand die hier antwoord op kan geven. Het kan toch niet zo zijn dat ik alle fofo's die wel degelijk  opgeslagen heb, kwijt ben.

n.b.

Als ik het project open moet ik eerst door een scherm met indicaties '' overslaan, alles overslaan, directory, annuleren e.d."

Als ik voor alles overslaan kies, dan kom ik dus in de fase dat ik wel de teksten in het grote venster zie en de muziek hoor die ik heb aangebac t

In de modi staan echter geen teksten en muziek indicaties. Alles is blanco.

Reacties

bobbiaan schreef op 04.02.2011 om 14:58 uur

Beste piewal,

Je foto's zijn niet weg. Waarschijnlijk zijn de foto's die je gebruikt niet naar de werkdirectory gecopieerd. Er is vermoed ik een vraag over het hoofd gezien aan het begin van het maken van dit project. Deze vraag was moet het bestand worden gecopieerd of alleen geimporteerd. Ga met verkenner op zoek waar je fotos staan en ga dan in het Magix programma naar die directory.

Succes

Mvg

Bobbiaan