Foto's met ingevoegde teksten worden onduidelijk

kraanvogel schreef op 18.08.2018 om 15:08 uur

Beste forumleden.

Ik ben bezig met het maken van een foto/videopresentatie. Ik voeg foto's in. Maak er teksten bij. Maak er effecten op zoals beeld in beeld, in-en uitzoomen etc etc. Alles prima. Maar ineens merk ik dat de foto's onduidelijk worden en ook de tekst die ik erop heb gezet is onduidelijk. Dit heb ik nog nooit meegemaakt en ben al heel ver in de presentatie. Wie kan mij de oplossing bieden. Ik zou niet weten wat ik verkeerd heb gedaan. Kan er iets mis zijn met de pixelinstellingen?

Met vriendelijke groeten,

Trees Daalder

Reacties

mi-bo schreef op 18.08.2018 om 16:57 uur

@kraanvogel.

Trees Daalder,

even mee denken, heeft U al van zover het project gereed is, al gekeken hoe de kwaliteit is na dat het op een USB stick is gezet. ( stukje via bestand exporteren, mp4 naar USB stick )

Het kan best zo zijn dat de video ( grafisch ) kaart iets te weinig geheugen heeft en het eind resultaat toch goed is.

Mvg

Michael

kraanvogel schreef op 18.08.2018 om 20:11 uur

Dank jullie wel voor de antwoorden. Ik heb een gedeelte van mijn project ge-exporteerd als MPEG4. De foto's en de teksten zijn nu wel duidelijk. Gelukkig. Maar nu komt het volgende. Ik heb deze weer geopend en zie het bestand als film staan op de tijdlijnmodus maar kan deze niet bewerken. Hoe moet ik dit doen? Of is dit wel mogelijk?

Kunnen jullie mij wederom helpen met mijn vraag?

Met vriendelijke groeten,

Trees Daalder

mi-bo schreef op 18.08.2018 om 20:31 uur

@kraanvogel

Trees Daalder.

Start MAGIXvdl op,

Ga naar bestand,Back-up-project laden(Ctrl+Shift+O) en het laatste project kunt U weer op de tijdlijn zetten

Mvg

Michael

kraanvogel schreef op 18.08.2018 om 21:23 uur

Bedankt Michael voor je antwoord. Ik kan weer verder.

mi-bo schreef op 18.08.2018 om 21:41 uur

@kraanvogel

Trees Daalder,

Fijn te lezen dat U weer verder kan met Uw hobby.

Met het mooie MAGIX vdl pakket.

Mvg

Michael