Foto's en fotomontage samen op één DVD

Aquarius1953 schreef op 04.05.2013 om 23:49 uur

Hoe kan ik vb 300 originele foto's en een fotomontage van deze 300 foto's samen op één DVD branden?

Maak mijn montage met videodeluxe 16 en kan die wel branden op een DVD maar ik zou ook nog de originele foto's op dezelfde DVD erbij willen plaatsen. Hoe doe ik dat ?

Reacties

magixagent schreef op 11.05.2013 om 15:29 uur

Beste, dit kunt u toch doen door er een aparte map er aan toe te voegen. succes.

Aquarius1953 schreef op 11.05.2013 om 16:32 uur

Kan je dat eens in een paar regels verduidelijken AUB?

Eerst een project maken, maar alvorens dit te branden er een map aan toe voegen met al de originele foto's erin?

Mvg

Henri

joma4950 schreef op 06.06.2015 om 15:39 uur

Als ik de film helemaal klaar heb zet ik de foto's achter de film net als je videobestanden ernaar toe sleept.Tussen film en foto's zet ik een tekst met b.v. "en nu nog wat foto's " Ook deze kun je net als inde film een ovegang geven van de ene foto naar de volgende enz. Je kan dan nog markes zetten die je in het diskmenu kunt selecteren.

Voormalige gebruiker schreef op 06.06.2015 om 18:02 uur

Hallo Henri,

Of dit in VDL 16 kan, weet Ik niet. Het voorbeeld komt uit VDL2014 premium.

1. Ga naar branden en klik op branden en op DVD

2. Klik op: Bestanden toevoegen

3. Klik op: bestand, om afzonderlijke foto's of op directory, om een map met originele foto's toe te voegen.

4. klik op sluiten

5. klik op het brand symbool

6. Leg de DVD, nadat deze is gebrand, in de DVD-lade. Laat deze niet automatisch afspelen, maar open deze in de Windows Verkenner.

7. open de map "custom" (zie afbeelding)

Let op, dat je voldoende ruimte op de DVD hebt.

Succes,

Rob