hallo wederom doe ik een beroep op jullie kennis,ik heb in v.l.15 een film opgenomen,uit die film heb ik een stilstaand beeld gemaakt,is het mogelijk om deze foto te verzenden.met vr.gr.aad
Een .mvp bestand is een projectbestand, dat bevat geen film of foto's maar alleen verwijzingen naar de werkelijke bestanden. Dit kan alleen geladen worden in het programma waarin het is gemaakt (in dit geval VdL). Het heeft daarom geen zin om dat weg te sturen, niemand anders dan jij kan er iets mee.
Wat je wel moet doen voor export en opslag van een stilstaand beeld is:
Zet de afspeelmarker op de gewenste plaats. Klik daarna op Bestand/ Film exporteren/ Enkel beeld als JPG. Let daarna op waar de foto wordt opgeslagen, pas desgewenst de filenaam en de opslagplaats aan. Er wordt nu één frame opgeslagen als een foto met .JPG extensie. Die kun je daarna aan een e-mail plakken als bijlage.
hallo Rijk,bedankt voor al je snelle antwoorden,ik kon niet eerder reageren daar mijn pc steeds vast loopt ,ik krijg de melding dat er een iligale windows 7 is geinstalleerd,tot horens.met vr. groeten aad, nogmaals bedankt.