flim 3d

vijver schreef op 21.08.2012 om 18:41 uur

hierbij de volgende vraag kan iemand mij verteleln hoe ik een 3d flim kan exporteren

het gaat bij mij steeds mis ik heb een sony HDR TD10 en heb een 3d opname gemaakt  als ik die inporteer gaat alles goed alleen als ik die wil exporteren in 3d naar een vaste schijf krijg ik steeds een flim te zien met 2 beelden wat niet de bedoeling is  als ik het insstel als encased  of in site-by-site en in exporteren in 3d exporteren  in windows media player site-by-site laat opslaan.

wat doe ik verkeerd  als iemand voor mij een antwoord hieromtrend heeft.

ik werk met magix de luxe 18

Reacties

lucky_me schreef op 21.08.2012 om 22:29 uur

Hallo, met video de luxe 18 gaat dat niet. Je hebt de plus of de premium nodig. Uitleg hierover vind je in de pdf handleiding die op je harde schijf staat vanaf blz 201.

mvg

Luc

vijver schreef op 22.08.2012 om 08:23 uur

Ik heb de premium  maar kom er nog niet goed uit

Voormalige gebruiker schreef op 22.08.2012 om 21:26 uur

Hallo Vijver,

Ik weet niets van 3d filmen. Het lijk mij logisch dat je twee beelden (filmbestanden) heeft. Denk hierbij aan een 3D-viewer met foto's (deze bestaat ook uit 2 foto's om diepte te zien).  Alleen deze twee beelden (filmbestanden) moet op een 3D-TV of Monitor worden afspeeld. Ook moet je bluray-speler 3D aankunnen.  In de handleiding die bij aanschaf van MAGIX is meegeverd, kan je vanaf pag.169 e.a. nogeens rustig nalezen.

groetjes

Robvroe1

vijver schreef op 22.08.2012 om 22:24 uur

bedankt ik ga het morgen nog eens goed nalezen zowel de 3d tv  als bluray 3d speler heb ik dus dat zal moeten lukken maar het is nog niet zo eenvoudig 2d gaat een stuk eenvoudiger misschien is er inmand die er veel vanaf weet en mij instruktie wil geven