Ik heb al vaker dvd's gebrand en hier nog nooit problemen mee ervaren...
In mijn diskproject heb ik meerdere video's/filmpjes en foto's door elkaar staan.
Sindskort heb ik 2 problemen in hetzelfde diskproject:
Probleem 1: geluid van een filmpje loopt achter op het beeld.
Het geluid loopt achter op het beeld van de video's wanneer ik de dvd brand.
Als ik in magix zelf kijk staan beide (geluid en beeld) goed.
Probleem 2: fade out werkt niet meer.
Op het eind van mijn filmpje heb ik de fade out (langzaam zwart worden) ingesteld.
Bij het bekijken in magix wordt dit juist afgespeeld, echter nadat het gebrand is op een dvd en op TV bekijk valt het beeld ong. vanaf de fade out zwart en het geluid loopt door.
Kunnen beide problemen iets met elkaar te maken hebben?
Heb ik een instelling gewijzigd zonder dat ik het zelf weet?
Hoe kan ik het oplossen?
Wellicht ook interessant of misschien dat het ermee te maken heeft;
Ik maak gebruik van windows 7.
Soms krijg ik met het branden (hij gaat dan wel door na een aantal keer op enter gedrukt te hebben) een foutmelding dat een om geheugen gevraagd wordt maar deze niet krijgt. (Als ik de foutmelding niet gehad heb, heb ik nog steeds het probleem.) Geheugen is er genoeg. Is dit een instelling wellicht die ik gewijzigd heb zonder dat ik het zelf weet?
Verder krijg ik af en toe wel eens de foutmelding dat een bestand in magix niet meer bestaat 'default.tpl' (is het dacht ik) (het .tpl kan ook anders zijn) Dit is soms met het opstarten van mijn diskproject. Kan dit wellicht de oorzaak zijn of ermee te maken hebben? Waarom krijg ik deze melding?
Ik hoop dat iemand een idee waar ik moet zoeken heeft en beter nog de oplossing....
Jessica