"Nadat ik het filmmenu van een achtergrond en een foto uit de film heb voorzien word bij "preview" de foto geel zodra de cursor op de achtergrond komt. Ook op de gebrande dvd is de foto geel geworden. Wat te doen? Met vriendelijke groet.
Beste,
Wij willen U graag op de MAGIX Forum site helpen,
Uw schrijft dat U een foto uit de film als preview wilt laten zien.
Dit betekend dat U een beeld Uit Uw project heeft opgeslagen als JPG of BMP en dit via het brandt menu ,geïmporteerd heeft als logo,
Als U bij opgeslagen items kijkt hoe ziet de foto er dan uit.
gr
Beste "magixagent". Ten eerste bedankt voor je reactie.
De foto is verkregen door een frame uit de video te nemen in het venster "menufoto". Waar de foto is opgeslagen is mij niet duidelijk. Kan dat geel worden van de menufoto iets te maken hebben met dat het tevens een hoofdstukmenu is (hoewel "hoofdstukmenu" uitgevinkt staat). Die worden geel als je er op komt met de cursor. Wat ik wil is een gekleurde achtergrond met wat tekst en daarop in het midden een foto uit de video. Ook als de video is gebrand krijg ik op de TV een gele foto te zien. Als ik de dvd-recorder (of ook de computer) op afspelen zet wordt de foto een halve seconde goed en daarna begint de film te spelen. Ik heb alle instellingen geprobeerd zonder resultaat. Met vriendelijke groet,
Beste,
Ik kan niet zien welke versie van VDL U gebruikt en welk Windows systeem, misschien is dit de oorzaak, zodra U een frame als foto omzet wordt gevraagd waar u het neer wilt zetten, of het wordt in Uw bestand gezet waar U mee aan het werk bent
en anders geeft u aan ( doormiddel van een aangemaakte map)waar het naar toe moet worden gekopieerd,
gr
Ik heb hier ook last van en gebruik vdl16+ met windows 7, maar het gebeurd alleen met het standaard menu als het branden is geopend. Wanneer een ander sjabloon wordt geopend doet zich dit probleem niet voor. Raar maar kan de oplossing ook nog niet vinden.