film uploaden Iphone

h.stok99 schreef op 28.12.2016 om 17:26 uur

Ik heb drie filmpjes toegestuurd gekregen die gemaakt zijn met een iphone. Het geluid doet het, als ik het upload in Magix Video de luxe MX normaal, maar bij alle drie filmpjes staat het beeld in het begin en op het laatst 'op zwart'. In het midden krijg ik gewoon beelden te zien. Iemand enig idee hoe dit kan?

Reacties

mi-bo schreef op 28.12.2016 om 17:50 uur

E,

dat begin en eind zwart is is een instelling op de telefoon, ik heb hier geen last van, en ook zorgen dat Quicktime player op de Pc staat.

gr

Michael

h.stok99 schreef op 29.12.2016 om 11:36 uur

Hmm, gek, want de filmpjes staan ook op mijn computer en daar kan ik ze volledig bekijken. Pas als ik ze upload naar Magix Video deLuxe krijg ik zwarte beelden aan het begin en eind. En aan het begin is het een behoorlijk stuk, dus met fragmenten van een halve minuut tot een minuut heb je weinig aan deze beelden.

Voormalige gebruiker schreef op 29.12.2016 om 11:48 uur

Hallo E,

Quicktime player is alleen nodig als het  MOV bestanden zijn. Wat u zou kunnen proberen is om de frametable bij importeren aan te vinken. Dit doe je zo:

1. Druk op de lette "Y"
  2. Klik op het tabblad audio/video
  3. Zet een vinkje bij "Frametable bij importeren automatisch aanmaken.
  4. Start VDL opnieuw op en zet de filmfragmenten op de tijdlijn

Succes,

Rob

h.stok99 schreef op 29.12.2016 om 16:44 uur

Ik heb het geprobeerd, maar ook dat werkt niet. Volgens mij zijn Iphone en Magix geen vrienden :-(

mi-bo schreef op 30.12.2016 om 10:37 uur

E,

Iphone en MAGIX werken perfect met elkaar, kan direct beelden en movie's inladen vanaf de telefoon, misschien is het probleem bij U dat het niet direct vanaf de telefoon is geimporteerd

Gr

Michael

h.stok99 schreef op 30.12.2016 om 14:22 uur

Ik heb de maker van deze filmpjes al benaderd. Hij heeft idd een speciaal verzendprogramma in zijn Iphone7. Vanaf zijn vorige Iphone kon ik dus wel gewoon gebruiken, nu dus niet. We gaan ze nu maar anders importeren naar mijn computer.