film overzetten naar video de luxe 17 plus HD

Rita schreef op 19.07.2011 om 10:48 uur

Om een goede keuze te maken voor het maken van mijn film heb ik een gratis proefversie video de luxe 17 gedownload van internet. Halverwege het maken van de film was het termijn van gratis proberen afgelopen. Gelukkig kwam er een aanbieding per mail binnen van video de luxe 17 plus. deze heb ik gekocht met de veronderstelling dat ik zo verder zou kunnen met het maken van mijn film. Helaas kan ik de film niet meer terugvinden. Kan iemand mij helpen? Er zijn al heel wat uren ingestoken en het zou toch heel jammer zijn om helemaal opnieuw te beginnen. alvast bedankt voor het beantwoorden.

Reacties

Polders schreef op 19.07.2011 om 11:30 uur

Beste Rita, vaak maken programma's locaties aan waar het programma wordt geïnstalleerd en - zoals bij Magix - waar de film  wordt opgeslagen. Daarnaast maakt Magix ook tussentijds een backup bestand aan. Bij een nieuwe installatie worden diezelfde mappen aangemaakt, waardoor vaak een 'lege' map over een 'niet lege 'map wordt geplaatst. Hierdoor gaat vaak de inhoud verloren.

Dit nu wetend, probeer eens of de back up van de vorige versie is te vinden.

Twee mogelijkheden:1) Start VDL, ga naar Bestand en klik op Back up project laden.

2) Ga naar de Windows Verkenner, selecteer de C:  en ga naar zoeken en geef als zoekopdracht *bak*.*

Veel succes

FransS schreef op 20.07.2011 om 23:29 uur

Hoi Rita,

Als je de proef versie er nog op hebt staan kijk dan in de verkenner van Windows naar "usser map" of bij je map waar waarschijnlijk je naam staat als daar dan de naam staat waar mee je,je de montage hebt opgeslagen,dan kun je deze weer in je nieuwe legale VdLux op de tijdlijn zetten het is even zoeken maar het kan als je alles nog hebt.

Suc6 Frans S.