film op Youtube plaatsen geeft foutmelding

nielsvan-ginneken schreef op 29.01.2017 om 20:28 uur

ik gebruik Video Deluxe 15 en het plaatsen van een film op YouTube geeft steeds een foutmelding. In een scherm staat:

"bij het verzenden van een serveraanvraag is een fout opgetreden. Vermoedelijk is er geen verbinding met het internet.

URL: no longer aveilable

Support-informatie: MagixOFA, v 1.0.8.8, enz"

weet een van jullie een oplossing / of wat ik fout doe?

Reacties

mi-bo schreef op 30.01.2017 om 12:32 uur

Nielsen-ginneken,

Wat er verkeerd is gegaan weet ik niet, want ik ben geen YT freak.

wat ik wel even gedaan heb, een stukje project op de tijdlijn gezet,dan Crtl + Alt + Q ( bestand, exporteren, video als Quicktime movie ) opgeslagen, vdl afsluiten opstarten, dan in verkenner je project opzoeken met extensie ....mov, dan rechts op Pijl met streepje er onder klikken,map gaat open film bestand YT aanklikken, en volgen wat er gevraagd wordt en inloggen via een Gmail account resultaat, staat hieronder, opgenomen met een Iphone.

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 30.01.2017 om 15:26 uur

Hallo Nielsen-ginneken,

Ik ga er vanuit dat je VDL 2015 uit 2014 bedoeld. Ik had deze niet meer op mijn computer staan. Ik heb deze speciaal voor jou op mijn PC geïnstalleerd en inderdaad ik krijg de zelfde foutmelding als jij. zie:

Wat je zou kunnen doen is:

1. Dit melden bij MagixSuport https://support2.magix.com/customer/index.php

of

2. Het bestand exporteren naar bv. Mpeg-4 of Mpeg-2. Daarna ga je naar https://www.youtube.com/ (hier inloggen). Klik op het pijltje links naast inloggen om je film te uploaden.

Ik heb dit zo gedaan en zie hier het resultaat:

succes,

Rob

nielsvan-ginneken schreef op 05.02.2017 om 14:55 uur

Mannen bedankt. Magix heeft ook gereageerd met dezelfde oplossing. YouTube schijnt aan hun kant iets gewijzigd te hebben. Ik heb hem weggeschreven als Mpeg-4 en in YouTube geladen, werkt goed.

Voormalige gebruiker schreef op 05.02.2017 om 15:17 uur

Hallo Nielsvan-ginneken,

Fijn te horen dat het probleem niet veroorzaakt wordt door een installatiefout van VDL 2015, maar dat het aan YouTube ligt. Heeft MagixSupport nog aangegeven of ze dit gaan oplossen!

groet,

Rob

nielsvan-ginneken schreef op 05.02.2017 om 16:31 uur

Hoi Rob,

Magix gaat het niet oplossen. Ik denk dat hun oplossing is om gebruik te maken van de aanbieding de nieuwe versie aan te schaffen 😄

Voormalige gebruiker schreef op 05.02.2017 om 16:45 uur

Hallo Niels,

Een andere rede kan zijn, dat één VDL pakket maar voor 2 jaar wordt ondersteund. Het is dan een kosten baten analyse. Zelf gebruik ik  "delen met YouTube" binnen Magix nooit. Ik doe het altijd, zoals ik reeds heb beschreven.

Groet,

Rob