Film op DVD Terratec de Luxe kan mijn opnameapparaat niet vinden

willemzonnenberg schreef op 08.12.2013 om 07:49 uur

Ik heb het softwareprogramma Film op DVD Terratec de Luxe en ook de Tool Film op DVD Terratec Easy. Beide programma's draaien onder Windows 8. Verder gebruk ik de Terratec G1 om mijn analoge VHS banden vanaf mijn videorecorder over te kunnen zetten naar mijn PC. Ik werk het liefst met de Terratec de Luxe versie omdat ik daar veel meer bewerkingsmogelijkheden heb. Als ik via dit programma echter probeer om mijn VHS banden op te nemen dan krijg ik de melding "Er is in uw systeem geen opnameapparatuur gevonden". Ik kan echter wel films opnemen van mijn digitale camcorder via de DV-Firewire aansluiting. Genoemde foutmelding doet zich echter niet voor als ik gebruik maak van de eenvoudige versie Film op DVD Terratex Easy. Via laatstgenoemd programma kan ik wel mijn VHS banden opnemen. Hoe is dit mogelijk??

Bij voorbaat dank voor uw eventuele antwoorden op mijn vraag.

Met vriendelijke groeten

Willem Zonnenberg.

Reacties

magixagent schreef op 08.12.2013 om 11:03 uur

Beste,
Terratec is geen MAGIX product, wel heeft MAGIX in vdl 2013 en 2014 bij de laatste update, drivers geplaatst.
Als Uw product niet naar behoren werkt kunt U het beste een mail naar info@terretec.com sturen