Film op DVD: project niet aangemaakt

Mrfish schreef op 25.03.2011 om 16:46 uur

Ik heb een Hi8 tape opgenomen maar bij het afsluiten is er iets fout gegaan bij het opslaan. Er is wel een project voor aangemaakt maar dat bestandje is leeg. In de map Takes zijn de opnames wel vastgelegd (er zijn 4 bestanden opgeslagen; MXV bestand, AVD bestand, HD bestand en HDP bestand). Dat klopt op zich.

Kan ik hier alsnog een project van maken zonder die hele tape weer opnieuw weer te moeten opnemen?

Ik krijg hem nu ookniet te zien in Magix omdat het project bestand leeg is (en ook veel kleiner dan anderen).

Reacties

mi-bo schreef op 26.03.2011 om 16:30 uur

Beste,

Even een vraag,

gebruikt u bij film op dvd ook de magix grabber, en onder welk win systeem werkt u nu.

Als u nu de takes die in het verkenner blad staan naar de tijdlijn sleept, is dat toch ook voldoende,

mxv bestand is al een gecodeerd bestand.

een hd//hdp bestand wordt bij omzetting van analoog naar digitaal niet aangemaakt.

zover wij U een advies kunnen geven , een uurtje er voor uittrekken en het staat weer op de harde schijf, wij zijn tenslotte hobbyisten, een uurtje meer of minder zal toch niet zoveel uitmaken als het eind product maar goed is.

gr

Mrfish schreef op 26.03.2011 om 17:48 uur

Beste,

ik gebruik inderdaad de USB-grabber van Magix en werk onder Windows XP.

Gr.