Reacties

mi-bo schreef op 21.02.2018 om 22:01 uur

Leon64,

U heeft voor Bright Future gekozen,klik hierop en het wordt op de tijdlijn gezet, dan komen 11 plaatjes op de tijdlijn te staan.

De eerste is intro kan zelf een naam worden aangebracht dit ook bij plaatje 10 outro.

sleep een klein projectje naar de tijdlijn, zodra dit gebeurd gaat er een scherm open, geselecteerde foto's en video hier plaatsen laat daar het project in los, en er wordt een filmpje gemaakt.

in de plaatjes waar nu film staat kunnen ook foto's geplaatst worden, muziek zit er bij.

Groeten

Michael

Leon64 schreef op 21.02.2018 om 22:45 uur

Hey Michael,

Klopt wat u schrijft maar hoe kan ik dat filmpje van 15 seconden verlengen naar 90 seconden?

Groeten Leon.

mi-bo schreef op 22.02.2018 om 09:23 uur

Leon,

zover ik het heb kunnen nagaan zit deze optie die U aangeeft alleen in MAGIX vdl 2016 Prem.

In MAGIX vdl 2018 Prem is het niet meer mogelijk om de lengte te veranderen,werd erg weinig gebruikt.

Groeten

Michael

Leon64 schreef op 22.02.2018 om 09:35 uur

Ok bedankt

Inderdaad bij 2016 kon ik het aanpassen maar nu niet meer 😒

Alvast bedankt en groetjes Leon.

Bol schreef op 23.02.2018 om 10:39 uur

Hallo Leon,

In Magix VDL versie 17.0.2.159 is het weldegelijk mogelijk om filmpjes van 90 sec te maken. I.p.v.de Montagesjablonen Basic te gebruiken, moet u nu de Filmsjablonen Basic gebruiken.

• Start VDL op en klik op tabblad Sjablonen
  • Klik op Film- & montagesjablonen / filmsjablonen Basic
  • maak uw keuze. Ik heb Boulevard of Dreams gekozen

Succes,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Leon64 schreef op 23.02.2018 om 13:39 uur

Hallo Bol,

Maar dat gaat niet bij alle filmjsjablonen en in VDL 2016 kon dit wel.

Groeten,

Leon

Bol schreef op 23.02.2018 om 13:50 uur

Hallo Leon,

Klopt, voorlopig heb je wat. Ben e.a nog aan het uizoeken.

Laat nog van mijn horen,

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Leon64 schreef op 23.02.2018 om 14:04 uur

ok dankjewel

Bol schreef op 23.02.2018 om 14:59 uur

Hallo Leon,

Ik heb het vermoeden, dat dit een BUG is in Magix VDL versie 17.0.2.159. Volgens mij hebben de programmeurs van Magix vergeten om deze onder het tabblad Sjablonen / Montagesjablonen of Filmsjablonen zichtbaar te maken.

In VDL 2016 en in Video Pro X is het wel aanwezig, maar dan onder het tabblad "Import".

• Video Deluxe 2016
  • Video Pro X
  • Magix Video Deluxe 17.0.2.159

Wij als forumleden kunnen hier weinig aan doen. Ik ga dit voorleggen bij een van mijn contactpersonen bij Magix. Misschien dat ze dit kunnen repareren met een Patch.

Groet,

Bol

Aanvulling: 23-02-2018 om 15:10

Ik heb zojuist een mailtje verzonden aan mijn contactpersoon, het is afwachten op zijn antwoord.

Laatst gewijzigd door Bol op 23.02.2018, 15:09, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.02.2018 om 16:15 uur

Hallo Leon,

Het is geen BUG, maar een onwetendheid van de gebruiker.

Dit heb ik als een antwoord gekregen van mijn contactpersoon.

De lengte kan je zo instellen:

• Klik op het gewenste sjabloon
  • klik dan op het tandwieltje en je kan de duur instellen.
  • sleep nu het sjabloon, met de juiste tijdsinstelling naar de tijdlijn

Succes,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 23.02.2018, 16:23, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Leon64 schreef op 23.02.2018 om 16:35 uur

ok👍

Leon64 schreef op 23.02.2018 om 19:36 uur

Probleem met onedrive is niet opgelost. Nu maak ik een nieuwe map aan in D en plaats daar alles in wat ik nodig heb om een filmpje te maken.

Als ik een project wil maken in fastcut dan lukt het wel met onedrive.

Wat is het grote verschil tussen VDL en video pro en is het de moeite om te switchen? Misschien lukt onedrive bij video pro wel.

Groeten Leon.

Bol schreef op 23.02.2018 om 19:56 uur

Hallo Leon,

Het bovenstaande schrijven, slaat toch op uw eerdere probleem en niet op de sjabloon probleem?

https://www.magix.info/nl/forum/bestanden-van-onedrive--1202098/

Groet,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 23.02.2018, 20:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Leon64 schreef op 23.02.2018 om 20:13 uur

Klopt.