Ik wil graag een kort promo filmpje maken met (film & montagesjablonen) maar hoe kan hier de lengte aanpassen? Ik krijg alleen de mogelijkheid voor eentje te maken van 15 seconden.
U heeft voor Bright Future gekozen,klik hierop en het wordt op de tijdlijn gezet, dan komen 11 plaatjes op de tijdlijn te staan.
De eerste is intro kan zelf een naam worden aangebracht dit ook bij plaatje 10 outro.
sleep een klein projectje naar de tijdlijn, zodra dit gebeurd gaat er een scherm open, geselecteerde foto's en video hier plaatsen laat daar het project in los, en er wordt een filmpje gemaakt.
in de plaatjes waar nu film staat kunnen ook foto's geplaatst worden, muziek zit er bij.
In Magix VDL versie 17.0.2.159 is het weldegelijk mogelijk om filmpjes van 90 sec te maken. I.p.v.de Montagesjablonen Basic te gebruiken, moet u nu de Filmsjablonen Basic gebruiken.
Start VDL op en klik op tabblad Sjablonen
Klik op Film- & montagesjablonen / filmsjablonen Basic
Ik heb het vermoeden, dat dit een BUG is in Magix VDL versie 17.0.2.159. Volgens mij hebben de programmeurs van Magix vergeten om deze onder het tabblad Sjablonen / Montagesjablonen of Filmsjablonen zichtbaar te maken.
In VDL 2016 en in Video Pro X is het wel aanwezig, maar dan onder het tabblad "Import".
Video Deluxe 2016
Video Pro X
Magix Video Deluxe 17.0.2.159
Wij als forumleden kunnen hier weinig aan doen. Ik ga dit voorleggen bij een van mijn contactpersonen bij Magix. Misschien dat ze dit kunnen repareren met een Patch.
Groet,
Bol
Aanvulling: 23-02-2018 om 15:10
Ik heb zojuist een mailtje verzonden aan mijn contactpersoon, het is afwachten op zijn antwoord.