film menu aan het begin van de film plaatsen

wichm schreef op 23.10.2010 om 12:42 uur

Ik heb een film zonder hoofdstukken. Heb een film menu gemaakt (en dat vakje aangevinkt onder disc opties) waarvan het de bedoeling is dat die de film voorafgaat. Maar dat menu verschijnt pas aan het einde van de film. Mosterd na de maaltijd dus. Wat moet ik doen om het film menu aan het begin van de film te doen verschijnen? 

Reacties

mi-bo schreef op 23.10.2010 om 15:53 uur

Beste, het lijkt wel lekker als je een mosterd freak ben, after the dinner !!!!!!!

Het volgende u wilt een intro maken, en dat is namelijk de eerste optie, die wordt alleen afgespeeld als u de dvd in de driver doet ( bv @ride, film van mij).

dit zal u eerst moeten maken en opslaan en zodrs u de functie intro video activeer vinkje gaat een scherm open waar u het heeft staan, succes.

 

Als U naar een mail stuurt.stuur ik u een mail met tel nummer.

wij vermoeden dat het een bepaalde communicatie storing is,

gr mi-bo

wichm schreef op 23.10.2010 om 18:33 uur

Het is me nog niet goed duidelijk. Ik heb in het grote midden-venster dat opent als je naar 'branden' gaat een menu aangemaakt. Het vreemde is dat dit aan het einde van de film verschijnt en niet aan het begin. Ik begrijp dat je 'intro-video' gebruikt als je een menu buiten Magix om aanmaakt en opslaat. Hoe je het midden menu opslaat is me niet duidelijk - er is slechts een mogelijkheid om een project op te slaan onder 'bestand', niet een menu pagina.