Film loopt vast als ik wil bewerken.

bruyninckxlinsey schreef op 02.03.2011 om 15:07 uur

Beste,

 

Ik heb een nieuwe camera gekocht en heb video deluxe 16 plus. de filmpes waarmee ik problemen heb zijn MPEG filmpjes.

 

Als ik ze in de tijdlijn gewoon afspeel is er niets aan de hand, maar als ik 1 keer het filmpje splits of ik wil het helder maken, dan blijft dat filmpje gewoon hangen en komt geluid niet meer met beeld overeen... dan kan ik ook niet meer bewerken want het filmpje 'klopt' niet meer.

 

Ik heb op een andere pc geprobeerd met dezelfde filmpjes en daar heb ik ook hetzelfde probleem. Als ik het bestand opsla en start video deluxe daarna opnieuw dan blijft het gewoon hangen wat ik heb bewerkt.

 

Ik heb geprobeerd met MOD bestanden, .MTS (High defenition) en de MPG bestanden, met de 2 eerste speelt hij compleet normaal af, en met de MPG hangt die vast. Zo vreemd want ik durfde al niet met mijn HD camera high defenition te filmen omdat ik dacht dat die bestanden te groot zou zijn en om dit probleem wat ik nu heb net te vermijden, en met de slechtere kwaliteit filmpjes heb ik nu dit probleem...

 

Wat kan ik nu doen? moeten die filmpjes miss kleiner gemaakt worden? echt wel jammer want ik heb net 650 aan een splinternieuwe camera gegeven om net betere kwaliteit van filmpjes te hebben...

 

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ik beval over 2 weken en ik wil weten in welke kwaliteit ik nu moet filmen en als ik daar een fatsoenlijke dvd van kan maken. !

 

Alvast bedankt!