Film importeren

hcstevense schreef op 29.12.2012 om 15:43 uur

Ik heb onlangs Video deluxe versie "2013" aangeschaft en wat ik in die 15 jaar dat ik met Magix werkt nog niet ben tegengekomen, is dat beeld en geluid op 1 spoor staan, Toevallig hoorde ik dat een collega van een medepassagier datzelfde probleem heeft. Vandaag (29/12) de nieuwste opdate geinstalleerd en daarna nogmaals geprobeerd met hetzelfde "resultaat"!!

Ik neem aan dat dit een fout in het programma is!!??

Reacties

bobbiaan schreef op 29.12.2012 om 16:35 uur

Beste....,

Nee, dit is geen fout in het programma het is er speciaal ingebracht. Vraag mij niet door wie maar vooral waarom.

Je stelt het in zoals je gewend bent op de volgende manier. Zet op de tijdlijn een scene met beeld en geluid. Ga met de muis op het beeld staan en klik op de rechtermuisknop. In het rolmenu zie je audio en golfvormweergave. selecteer dit en daar is het menu om aan te passen. 

Je kan ook na plaatsen van een scene ctrl+U of ctrl+H gebruiken.

Suc6

Bobbiaan

RiViS schreef op 29.12.2012 om 16:36 uur

Geen fout maar een "nieuwigheidje". Rechtsklik op het object, dan kun je via "Audio en Golfvormweergave"  video en audio weer scheiden.

Wil je steeds je audio op een apart spoor zien, ga dan naar Programma Instellingen (sneltoets Y), tabblad Video/Audio en haal onder Arranger het vinkje weg bij "Video en Audio op één spoor".

groet,

Rijk

hcstevense schreef op 30.12.2012 om 15:01 uur

Geen fout maar een "nieuwigheidje". Rechtsklik op het object, dan kun je via "Audio en Golfvormweergave"  video en audio weer scheiden.

Wil je steeds je audio op een apart spoor zien, ga dan naar Programma Instellingen (sneltoets Y), tabblad Video/Audio en haal onder Arranger het vinkje weg bij "Video en Audio op één spoor".

groet,

Rijk

Het is opgelost: Rijk bedankt hiervoor!!

Huib SBeste....,

Nee, dit is geen fout in het programma het is er speciaal ingebracht. Vraag mij niet door wie maar vooral waarom.

Je stelt het in zoals je gewend bent op de volgende manier. Zet op de tijdlijn een scene met beeld en geluid. Ga met de muis op het beeld staan en klik op de rechtermuisknop. In het rolmenu zie je audio en golfvormweergave. selecteer dit en daar is het menu om aan te passen. 

Suc6

Bobbiaan

Beste....,

Suc6

Bobbiaan

Bobbiaan, bedankt voor deze tip: het ei van Columbus

Huib