film branden met video deluxe 2016 premium

vakejosse schreef op 22.02.2018 om 11:20 uur

Beste, heb net een reis filmpje gemonteerd en op dvd gebrand. Bij het bekijken van het resultaat bemerkte ik enkele kleine foutjes bv dt foutje, stukje tekst dat ontbrak enz. Na deze verbetert te hebben en de dvd opnieuw te branden, was het resultaat dat de foutjes nog altijd aanwezig waren niettegenstaande ze op de tijdlijn in bewerken correct zijn. Wat doe ik verkeerd?

Reacties

mi-bo schreef op 22.02.2018 om 11:36 uur

Vakejosse,

Wat U nu het beste kunt doen in Uw geval.

Project staat op de tijdlijn, ga naar exporteren, video als magix video, dan wordt er een mxv van gemaakt via mixdown, is dit gedaan, zet het project met extensie mxv er achter weer op de tijdlijn en dan branden.

En het geheel zal dan goed op de dvd staan

groeten

Michael

Bol schreef op 22.02.2018 om 11:42 uur

Hallo Vake,

Wanneer u een verandering in uw project heeft aangebracht en deze weer opnieuw wilt gaan branden, moet op "alles encoderen" klikken, anders worden uw verandering niet meegenomen

Succes,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 22.02.2018, 11:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vakejosse schreef op 22.02.2018 om 12:24 uur

Ik ga meteen aan de slag, bedankt Michael, bedankt Bol. Groetjes Vakejosse.

vakejosse schreef op 22.02.2018 om 15:34 uur

Hallo bol, blijkbaar kan ik niet zelf encoderen in branden. Ik weet dat het de eerste keer automatisch is gebeurd, maar bij het branden van een nieuwe dvd begint hij meteen van stap 7. Ik kan nergens zelf 'alles encoderen' vinden. Toch bedankt, groetjes vakejosse

Bol schreef op 22.02.2018 om 16:13 uur

Hallo Vakejosse.

Het klopt, dat als u een project voor de eerste keer brand op een DVD, dat dit automatisch gebeurd, echter als u het project voor de tweede keer brand, dan moet u dit schermpje te zien krijgen

Ik weet niet wat u bedoelt met stap 7 !!

Groet,

Bol

PS is het opnieuw branden wel gelukt?

Laatst gewijzigd door Bol op 22.02.2018, 18:15, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vakejosse schreef op 22.02.2018 om 20:11 uur

He Bol, het branden is gelukt de fouten zijn weg.Stap 7 is een van de stappen tijdens het branden 15 in het totaal. Bedankt u hebt mij goed geholpen,Groetjes Vakejosse.

Bol schreef op 22.02.2018 om 20:41 uur

Hallo Vakejosse,

Het doet mij deugd te lezen, dat het je gelukt is om een correcte DVD te branden, zonder fouten.

Succes met je volgende project.

Bol

PC -1-

PC -2-