film begint niet bij markeerpunt

lianneke schreef op 02.07.2010 om 23:23 uur
Ik zag bij de vragen een antwoord op mijn vraag. Maar dat is helaas bij  mij geen oplossing. Een hele tijd bezig geweest en alles ging prima. En nu ineens begint de film steeds weer helemaal vooraan. Dat vinkje bij instellingen bij spatieblak aangezet....maar helaas. Wie weet hiervoor wel een oplossing. Dit is n.l. zeer irritant. Ik kan nu n.l. de film niet meer bewerken!! HELP

Reacties

mi-bo schreef op 03.07.2010 om 15:24 uur
beste, toets de Y toets aan op toetsen  bord, klik weergave aan, dan ziet u rechts arranger staan, vink werking Spatiebalk aan, en de curser zal stoppen wanneer u de spatie toets in drukt.
heeft u een plus of premium versie dan kunt u ook de jkl toetsen gebruiken.
J achteruit. K stoppen.L voorruit,
succes.
lianneke schreef op 04.07.2010 om 12:14 uur
Hallo
Bedankt voor je reactie. Inderdaad kan ik nu met de toetsen j, k en l verder. Maar ik vind het wel vreemd dat ik eerst wel ergens in de film kon staan en dan bij het preview schermpje op play kon klikken en dan ging hij gewoon lopen vanaf dat punt. En ineens springt hij wanneer ik hier op play klik telkens helemaal naar het begin. Heb je daar misschien een verklaring voor? Maar goed....ik ben nu wel geholpen en kan er mee verder. Nogmaals bedankt!