Extra plugins vdl premium vraagt om serienummer?

Esthertje schreef op 02.11.2018 om 12:55 uur

Beste allemaal,

Ik heb vanmorgen video deluxe premium aangeschaft ivm een aantrekkelijke actie.

In de advertentie stond:

Belangrijkste punten Video deluxe

Premium Reisroute-animatie Vasco da Gama 11 (t.w.v. € 129,00)

Effectovergangen proDAD VitaScene V3 LE (t.w.v. € 199,00)

Bioscooppakket HitFilm Ignite Color: Cine (t.w.v. € 39,99)

Premium-effectpakket (t.w.v. € 49,95)

HitFilm Ignite, is nergens te vinden. En bij installatie van vasco da gama en vitascene vraagt hij om een serienummer die ik niet heb gekregen. En het premium-effect pakket ie ik ook niet. Ik had een demo versie plus en het lijkt niet anders dan in die versie.

Doe ik iets verkeerd? Wie kan mij hepen...

In de store zie ik ze ook wel staan alleen moet er dan voor betalen..

Reacties

Bol schreef op 02.11.2018 om 17:04 uur

Hallo Esther,

Als het goed is, hebt je een aankoopmail gekregen van Magix met daarin het serienummer om Video deluxe premium te registreren en te activeren. Daarnaast heb je ook een Video deluxe content pack serienummer gekregen. Je kan deze kan je zo invoeren:

Ga naar effecten / extra effecten en klik op de pijltje, als het goed is worden deze dan geïnstalleerd.

Succes,

Rob

.

Laatst gewijzigd door Bol op 02.11.2018, 17:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Esthertje schreef op 02.11.2018 om 17:11 uur

Dank voor het bericht. Ik heb de mail al meerdere malen doorgelezen en net nogmaals. Het staat er echt niet bij. Enigste wat benoemd wordt is:

1. MAGIX Video deluxe Premium
  2. movie score song collection v3
  3. proDAD ReSpeedr 1.0

4. HitFilm Stylized Pack

5. HitFilm Variety Pack

6. NewBlueFX Filters 5 Recolor

7. NewBlueFX Filters 5 Recreate

verder niets....

Ik heb al meer dan 30 keer geprobeerd te bellen met magix maar verbinding wordt steeds verbroken.

Bol schreef op 02.11.2018 om 19:22 uur

Hallo Esther,

Ik heb je mailtje ontvangen, waar ik omgevraagd heb via een persoonlijk bericht. Ik ga er vanuit, dat jij het serienummer met sterretjes zelf onzichtbaar hebt gemaakt. Ik zie ook in je mail een programma downloadlink staan met het serienummer

Installeren doe je zo:

1. MAGIX Video deluxe Premium (download het programma en activeer en registreer met je email en serienummer wat in de mail staat)
  2. movie score song collection v3 (klik op de downloadlink en download het programma)
  3. proDAD ReSpeedr 1.0 (klik op de downloadlink en download het programma, vul het serienummer in)
  4. HitFilm Stylized Pack (klik op de downloadlink en download het programma , vul het serienummer in)
  5. HitFilm Variety Pack (klik op de downloadlink en download het programma, vul het serienummer in)
  6. NewBlueFX Filters 5 Recolor (klik op de downloadlink en download het programma, vul het serienummer in)
  7. NewBlueFX Filters 5 Recreate (klik op de downloadlink en download het programma, vul het serienummer in)

Succes met het downloaden en het installeren ervan.

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.11.2018, 19:28, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Esthertje schreef op 02.11.2018 om 19:32 uur

Hallo Rob,

Heel hartelijk dank voor je snelle en uitgebreide antwoord. Helaas heb je mij denk ik verkeerd begrepen. Dee onderdelen zijn wel geslaagd qua installatie en activatie. Wat niet lukt zijn onderstaande addons... Volgens de beschrijving zitten ze erbij en ik kan ze ook downloaden via 'help' > 'extra inhoud installeren' maar bij installatie vraagt het om een serienummer wat ik niet heb gekregen ?? En zoals je in het mailtje hebt kunnen zien staat er geen download link met serienummer voor Hitman Invite Color

Bol schreef op 02.11.2018 om 19:51 uur

Hallo Esther,

Het klopt, dat ik je vraag niet juist heb geïnterpreteerd, maar nu is het mij wel duidelijk. In jouw mailtje staat geen downloadlinks met serienummer voor de volgende items.

1. Premium Reisroute-animatie Vasco da Gama 11 (t.w.v. € 129,00)
  2. Effectovergangen proDAD VitaScene V3 LE (t.w.v. € 199,00)
  3. Bioscooppakket HitFilm Ignite Color: Cine (t.w.v. € 39,99)
  4. Premium-effectpakket (t.w.v. € 49,95)

Helaas kan ik je hierover geen advies geven, want dit is een forum voor en door Magix gebruikers. Dit staat geheel los van Magix Support. Mijn advies is nu neem contact op met Magix Support. https://support2.magix.com/customer/index.php

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.11.2018, 20:20, in totaal 4 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Esthertje schreef op 02.11.2018 om 20:04 uur

Er zal wel iets niet gegaan zijn met mijn bestelling denk ik. In ieder geval heel hartelijk dan voor je hulp!!

mi-bo schreef op 02.11.2018 om 22:19 uur

@Esthertje

Beste Esthertje.

Heeft U na aankoop dit via een mail ontvangen.

Als U dit open, staan de pakketten die U om 12.55 uur omschreef wel duidelijk met serienummer.

Is dit niet zo dan is er wel iets verkeerd gegaan

Mvg

Michael

Bol schreef op 02.11.2018 om 22:53 uur

Hallo Mi-bo, Ester,

Vandaag heb ik de updategarantie verlengd voor Photostory 2019.

Als de betaling is afgerond, word je uitgelogd en krijg de onderstaande aankoopgegevens en binnen enkele minuten een mailtje met daar in de downloadslink en de serienummers.

Ik heb het vermoeden, dat er iets fout is gegaan, wat wij als forumleden niet kunnen overzien. Daarom mijn advies contact op te nemen met Magix Support. Vergeet niet het bestelnummer 20xxxxxxxMXC mee te sturen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.11.2018, 23:04, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Esthertje schreef op 03.11.2018 om 07:36 uur

Beste Mi-bo en Rob,

Het staat er echt niet bij. Ik heb gisteren direct gemaild en moet geduldig afwachten...

Ik laat de uitkomst weten...

Esthertje schreef op 05.11.2018 om 17:49 uur

Heet is allemaal netjes opgelost. Ik heb een mail met een vouchercode voor het contentpack en serienummers gekregen. :)

Nogmaals dank voor jullie hulp!

Bol schreef op 05.11.2018 om 18:27 uur

Hallo Ester,

We kunnen zeggen eind goed al goed. Heel veel plezier met het samenstellen van je projecten (films). Zij er nog vragen stel deze gerust op het forum.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-