Exporteren naar Youtube

Congeniality schreef op 07.07.2011 om 15:42 uur

Hoi!


Vanwege problemen met Windows Vista en het opnieuw erop zetten hiervan, moest ik Video Deluxe 17 ook opnieuw installeren.

Toen ik dit gedaan had, en vrolijk weer begon met filmpjes in elkaar zetten, bleek dat ie niet meer direct naar Youtube wilde exporteren.

Hij verwerkt het filmpje eerst wel goed, maar als ie dan het bestand wil overdragen, loopt ie bij de laatste 3 of 2 seconden vast. Heel gek, want als hij daar is, heeft ie nog geen 3MB geupload van de 22 bv!

Verder geeft ie geen foutmeldingen aan ofzo, hij loopt gewoon vast. Ik heb het ondertussen al 6x geprobeerd.

Ook heb ik gemerkt dat ie tijdens het filmpjes maken af en toe vastloopt. Dit heeft ie hiervoor nooit gedaan.

Ik wil graag mijn filmpjes direct naar Youtube kunnen exporteren, want als ik er een Quicktimebestand van maak gaat ie schokjes geven in het beeld en AVI is veel te groot.
Ben het nu aan het proberen met een MediaPLayerbestand, maar ben bang dat de kwaliteit op Youtube dan aanzienlijk minder wordt.

Is dit een kwestie van het programma nogmaals opnieuw installeren, of wat moet ik doen?! Help!

Reacties

mi-bo schreef op 07.07.2011 om 21:18 uur

Uw verhaal gelezen, als U een project op de tijdlijn heeft staan en U gaat naar bestand , internet , youtube,
gaat er een scherm open, en als alles is ingevuld wordt hiervan een flash bestand gemaakt en staat uw project netjes op Youtube
succes.

Congeniality schreef op 08.07.2011 om 11:06 uur

@ mi-bo ! Ik denk dat u mijn berichtje niet goed gelezen hebt. Ik weet namelijk al hoe dat werkt, dat doe ik al heel erg lang. Maar nu doet ie dat dus niet meer! ;) 

Congeniality schreef op 01.08.2011 om 15:53 uur

Ik heb hetzelfde probleem ALWEER!

Toen ik Magix Video er opnieuw had opgezet, deed ie weer het eventjes.

Nu wil ie weeeeer niet naar youtube uploaden.

Het Mixdownen gaat goed, maar vervolgens wil ie in 40 seconden 66 MB naar Youtube zetten, kan dus nooit!
Er staat ook 10 minuut nog wat bij, maar die loopt vast op het moment dat die 40 sec. ongeveer 6 seconden geworden zijn.

Toen het goed ging, gaf ie meteen bijvoorbeel 15 minuten aan en liep ie gewoon per minuut, maar op de een of andere manier doet ie het alweer niet nadat ik 1 filmpje wel weer goed op Youtube heb gekregen.
Betekent toch niet dat ik iedere x als ik een filmpje naar Youtube wil zetten, ik dat programma er opnieuw op moet zetten? Hoe kan ik dit oplossen, ben nu echt clueless!

En kom ajb niet met een uitleg van hoe dit werkt, want ik snap het precies (in het verleden al heel vaak zonder problemen gedaan), hij doet het alleen niet, zoals je hierboven kunt lezen!