Exporteren naar mpeg4 HD kwaliteit 2 duurt opeens heel lang

Paul_Oegstgeest schreef op 01.03.2016 om 16:39 uur

Hoi,

Ik werk al een tijdje met Magix Video deluxe MX versie 11.0.0.38, op Windows 10, en eigenlijk heel tevreden.

Echter door een vastloper heb ik het programma opnieuw moeten installeren, en nu duurt een video van 4 minuten 45 minuten om te exporteren naar mpeg4 HD kwaliteit 2.
Voorheen duurde dit ongeveer een minuut of 10.

Heb ik ergens een instelling fout staan?

Dank je wel alvast voor de reactie.

Groeten,

Paul

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 01.03.2016 om 21:00 uur

Hallo Paul,

Ik heb VDL MX niet meer op de computer staan. Maar heeft u al geprobeerd om alles terug te zetten naar de standaardwaarden. Ga naar: Bestand / instellingen / programma-instellingen terugzetten.....

U zou ook het Videodeluxe.ini bestand kunnen verwijderen. Deze wordt weer automatisch aangemaakt bij het opstarten van VDL MX.  Omdat ik uit ervaring weet dat, ondanks het terugzetten naar de standaardwaarden, niet alle instellingen worden goed gezet. Volgens mij deed ik dat in het verleden door te gaan naar: C:\Users\gebruikersnaam\AppData (verborgenmap)\Roaming\MAGIX\Video deluxe MX\Videodeluxe.ini

Succes,

Rob

Paul_Oegstgeest schreef op 02.03.2016 om 09:31 uur

Hoi Rob,

Volgens mij ligt het probleem daar niet, ik moet ergens bij de instellingen iets aanpassen, maar ik weet niet precies welk knopje. Ik zag verderop in het forum dat de nieuwere versie een tabblad 'export' heeft waar je dingen kunt wijzigen. Wat kost een vergelijkbare versie voor mij nowadays?

Misschien is dat de oplossing, ;-)

Groeten,

Paul

Voormalige gebruiker schreef op 02.03.2016 om 10:39 uur

​Hallo Paul,

Heb je de instelling teruggezet naar de beginwaarden of het INI bestand verwijderd? Ik lees hier niets over.

Groet,

Rob 

Paul_Oegstgeest schreef op 02.03.2016 om 11:11 uur

Hoi Rob,

Zojuist de ini file(s) weggegooid, en het lijkt wel iets sneller te gaan, rond de 15 minuten.

Er staan daar trouwens 2 bestandsmappen 'Video_deluxe_MX_download-versie', en 'Video_deluxe_MX_'

Dat zal wel te maken hebben met die nieuwe installatie..

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Groeten,

Paul

Is die nieuwe versie sneller dan de ouder versie, of zitten er alleen meer features op?