Exporteren naar Mpeg 2 net zoals het 'standaard in Magix Video de Luxe

nancy-d schreef op 16.01.2018 om 15:32 uur

Graag wil ik mijn film exporteren naar Mpeg2 zoals het standaard ging in Magix Video de Luxe. Rechts boven zat daar een pijl, daar klikte je op en koos voor Mpeg2 en de film werd geëxporteerd. Het was altijd goed.

Nu in Video Pro X is deze handige standaard pijl weg. Wie weet welke algemene waarden je voor exporteren naar Mpeg 2 moet hanteren (1920x1080)?

Reacties

Bol schreef op 16.01.2018 om 15:48 uur

Hallo Nancy,

In Video Pro X is dit ook nog steeds mogelijk.

U doe dit zo: ga naar: Venster / bewerkingsmodus / Basismodus. Uw project wordt nu op storyboard modus gezet. Rechtsboven kunt u weer klikken op het, zoals u het noemt, handige standaard pijl.

Om uw project weer op de tijdlijn te kunnen bewerken, ga dan naar: Venster / bewerkingsmodus / standaardmodus.

Succes,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

nancy-d schreef op 16.01.2018 om 16:25 uur

Dankjewel! Je hebt me erg geholpen.

Bol schreef op 16.01.2018 om 16:36 uur

Nancy,

Het doet mij een genoegen om te lezen, dat uw probleem hiermee is opgelost.

Succes met het exporteren van uw project,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-