Export verschillend

renepsr schreef op 17.03.2013 om 13:53 uur

Het gaat over een achtergrond met een album-outro. Ik gebruik deze verschillende malen in mijn ganse film. Op 1 bepaalde plaats reageert deze combinatie anders.

In het project met film en foto (WVP) duurt de sequentie 7 sec. Ik exporteer dit en met Windows Media Player duurt deze sequentie ook 7 sec, zoals verwacht.
Samen met 3 andere breng WMV's breng ik dit nu samen tot een nieuwe MVP. Ik exporteer dit opnieuw en met Windows Media Player duurt de sequentie opnieuw 7 sec.
Samen met 4 andere projecten wil ik nu mijn uiteindelijke film samenstellen. Ik kom nu tot de vaststelling dat de bedoelde sequentie maar 2 sec duurt. Alle andere duren de verwachtte 7 sec.
Wie kan mij hierbij helpen?

Reacties

mi-bo schreef op 18.03.2013 om 14:01 uur

Beste,

U heeft het over WVP en over WMV maar met welk MAGIX product U werkt kunnen wij nergens lezen, Op deze site willen wij graag MAGIX gebruikers helpen, met mee te denken om het probleem op te lossen, 

Hopend op een aanvulling

gr

mi-bo schreef op 20.03.2013 om 09:14 uur

Beste,

U heeft gelijk,

wat betreft aangeven over welk MAGIX product het ging.

De Intro /outtro nagekeken en zoals U omschrijft klopt het, dit is door de programma makers zo gemaakt en nooit geen commentaar op geweest, vandaar dat boek maar 2 seconden is( anders wordt het te langdradig) en de wereld bol 8 seconden.

De tekst is wel uit te rekken maar de in /out tro niet.

maar toch succes met het mooie MAGIX product.