export probleem

eglanzer schreef op 26.01.2013 om 17:11 uur

hallo,

onlangs heb ik video deluxe 2013 premium aangeschaft.

Het programma werkt lekker snel t.o.v bv pinnacle studio hd, en ben er redelijk tevreden over bv de laadtijd van bestaande projecten

na verschillende projecten te hebben gemaakt, (5) kom ik bij het export gedeelte.

de camera die ik hier voor gebruik is de sony hdr gw55e.

Het is een onderwater camera die filmt in 50p.

als ik de film exporteer in magix video deluxe 13 dan kan ik via de standaard export aan de boven rechter zijde 

een aantal instellingen doen, het betreft hier de standaard instellingen.

als ik een project wil exporteren naar bv een video bestand dan kan ik kiezen uit maximaal 25fps.

als ik het project wil exporteren via: bestand, mpeg 50fps mp4 h264 export, dan is het uiteindelijke bestand slecht zichtbaar op mijn samsung tv fhd 42". 

het beeld schokt of hapert en is niet om aan te zien.

als ik het project via de standaard export (rechts boven), exporteer dan wordt het project automtisch in 25fps

uitgevoerd, en is het redelijk goed zichtbaar op de samsung tv via bv een usb stick.

gebruik ik echter een mediaplayer 1920x1080 dan krijg de  beelden niet goed op de tv te zien. 

vooral bij film beelden die van links naar rechts of andersom bewegen.

Na meerdere tests te hebben gedaan blijft het probleem bestaan, ook de 25fps geexporteerde bestanden doen het goed via de usb uitgang van mijn samsung tv. 

de usb uitgang van de tv kan echter geen 50p bestanden weergeven dus alleen via een mediaplayer kan dit gerealiseerd worden

na het programma magix video deluxe geactualiseerd te hebben loopt het programma elke keer hopeloos vast.

en kunnen de projecten helemaal niet meer geexporteerd worden zoals ik dat wil nl: h264 50p.

Zijn er nog andere gebruikers die hier problemen mee hebben dan ben ik benieuwd wie hiervoor de juiste

instellingen hebben.

eventuele aanvullingen van moderators zijn welkom.

Beproevingen zijn via verschillende exporten en verschillende computers i5 en i7 gedaan.

groeten Erik

Reacties

Nog 0 reacties - Schrijf de eerste reactie